خبرگزاری کار ایران

سپاهان مانند زاینده‌رود زنده و جاری است

ویسی: با آمدن من به اصفهان ممکن است منافع برخی به خطر افتاده باشد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با آمدن من ممکن است منافع برخی به خطر افتاده باشد و بخواهند بین هواداران اختلاف ایجاد کنند اما از هواداران می‌خواهم اجازه بروز این موارد را به هیچ کس ندهند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، عبدالله ویسی ظهر امروز با حضور در باشگاه سپاهان درباره روزهای آینده کاری خود در کنار این تیم گفت:  قبل از هر چیز انتظاری ویژه از هواداران تیم دارم که حامی همیشگی تیم باشند، به فرد کاری نداشته باشند، " عبدالله ویسی‌ها" می‌آیند و می‌روند و تماشاگران باید فقط حامی تیم سپاهان باشند چون سپاهان است که می‌ماند.

وی افزود: سپاهان مانند زاینده‌رود زنده و جاری است و امیدوارم همه به ویژه هواداران با همیت، صمیمیت و رفاقت پشت تیم بمانند تا به هدف نهایی برسیم؛ همچنین تمام مجموعه باشگاه در یک مسیر قرار بگیرند تا کارها با همدلی و همکاری به خوبی پیش برود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با آمدن من ممکن است منافع برخی به خطر افتاده باشد و بخواهند بین هواداران اختلاف ایجاد کنند اما از هواداران می‌خواهم اجازه بروز این موارد را به هیچ کس ندهند.

وی درباره قهرمانی با استقلال خوزستان بیان کرد: من از دو هفته پیش از پایان لیگ با سپاهان مذاکره را شروع کردم و رسانه‌ای شد، به همین خاطر مدام خدا خدا می‌کردم اتفاقی نیفتد که سایرین فکر کنند تمرکزم به خاطر سپاهان به هم ریخته اما شکرخدا قهرمانی به دست آمد و این مذاکرات و آمدن من به اصفهان برای استقلال خوزستان خوش یمن بود.

ویسی بیان کرد: مردم خوزستان و مسئولان باشگاه استقلال خوزستان خیلی زحمت کشیدند و حمایت کردند تا این قهرمانی به دست آمد و من این جام را به مردم عزیز و شهدای خوزستان تقدیم می‌کنم.

وی درباره لیست احتمالی خرید بازیکنان برای سپاهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نمی‌خواهم کسی از این لیست خبردار شود چون من با دلال‌ها در ارتباط نیستم و مستقیم با خود بازیکنان وارد مذاکره می‌شوم به همین دلیل اگر کسی بوئی ببرد ممکن است مسیر بازیکنان عوض شود و توسط تیم‌های دیگر جذب شوند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بدون اینکه کسی متوجه شود کم کم با بازیکنان مذاکره می‌کنم و آنها را به خدمت می‌گیریم و فقط مردم مطمئن باشند بهترین تیم بسته می‌شود و ما به اهدافمان می‌رسیم چون  " ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم" .

وی درباره برنامه کاری روزهای آینده خود بیان کرد: سفری به برزیل و سپس به مالی خواهم داشت تا بدون واسطه و با قمیت مناسب دو بازیکن خوب را به خدمت بگیرم و پس از چیدمان تیم، کادر فنی هم مشخص می‌شود چون هنوز درباره کادر فنی فکر نکرده‌ام.

 

کد خبر : ۳۷۴۵۲۴