خبرگزاری کار ایران

ظریف: تمام سختی ها را برای تحقق رویای 52 ساله تحمل می‌کنیم

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: به بازی و پیروزی مقابل تیم ملی والیبال چین نیاز داشتیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرهاد ظریف، لیبروی تیم ملی والیبال ایران درمورد شرایط ملی‌پوشان در آستانه رقابت های انتخابی المپیک اظهار داشت: بازی با چین لازم بود تا با پیروزی برابر این تیم اعتماد به نفس خود را به دست آوریم. تعداد شکست‌های تیم ملی در جام‌جهانی زیاد بود و ملی‌پوشان کمی از نظر روحی افت کرده بودند.

وی ادامه داد: در بازی نخست برابر فرانسه هم خوب بازی کردیم اما در بازی دوم اشتباهات‌مان زیاد شد. در مجموع نیاز به یک پیروزی داشتیم که روحیه خود را به دست آوریم که این پیروزی در دیدار با چین حاصل شد. شرایط تمرینی ما در ژاپن سخت است، اما ما تمام این سختی‌ها را تحمل می‌کنیم تا رویای 52 ساله المپیک را محقق کنیم. سختی سفر و دوری از خانواده را تحمل می‌کنیم و امیدوارم این سختی‌ها را با کسب یک نتیجه خوب به پایان برسانیم.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران درخصوص بازی دوستانه با لهستان خاطرنشان کرد: چند سال گذشته بازی های خوبی برابر این تیم برگزار کردیم و برد و باخت‌ها را تجربه کرده‌ایم، اما بازی‌های دوستانه شرایط خاصی دارد و مانند بازی‌های رسمی نیست؛ سالن مسابقه، کفش پوش‌ها، داور، نور سالن و … با بازی‌های رسمی تفاوت دارد. کادر در بازی‌های دوستانه دنبال نتیجه نیست و به همین دلیل از تمام نفرات استفاده می‌کند. بازی‌های دوستانه کمک می‌کند تا شناخت بازیکنان از مربی و مربی از بازیکنان بیشتر شود.

 

کد خبر : ۳۷۴۱۲۵