خبرگزاری کار ایران

آخرین خبرها از والیبال ساحلی قهرمانی جوانان آسیا

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۹۹۲

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا موفق به کسب پیروزی برابر حریفان خود شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نخستین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی جوانان زیر 18 سال آسیا و انتخابی جهان از امروز (جمعه) در شهر وینتاین لائوس آغاز شد. 24 تیم در این رقابت‌ها در هشت گروه مقدماتی به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم ملی والیبال ساحلی یک جوانان ایران (محمدرضا حضرت‌پور – سالار غنی‌دل) که با تیم‌های هنک‌کنگ یک و لائوس چهار همگروه شده بود، در نخستین مسابقه به مصاف نماینده هنگ کنگ رفت. ملی‌پوشان جوان کشورمان در این دیدار دو بر صفر و با امتیازهای 21 بر 9 و 21 بر 15 به پیروزی رسیدند.

تیم ملی دوم والیبال ساحلی جوانان ایران نیز ( علیرضا آقاجانی – علی شهبازی) با چین یک و لائوس سه همگروه است که در نخستین مسابقه لائوس سه را 2 بر صفر شکست داد.

این تیم ایران نیز با امتیازهای 21 بر 9 و 21 بر 12 نماینده سوم کشور میزبان را شکست داد.

تیم ملی دوم والیبال ساحلی جوانان در دومین مسابقه نیز با شکست 2 بر صفر چین به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد. ملی پوشان در این مسابقه با امتیازهای 21 بر 12 و 21 بر 16 به پیروزی رسیدند.

مازیار هوشمند به عنوان سرمربی هدایت تیم‌های ملی والیبال ساحلی جوانان ایران را در این رقابت‌ها برعهده دارد. چهار تیم برتر این رقابت‌ها مجوز حضور در نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جوانان زیر 19 سال جهان را به دست می‌آورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز