خبرگزاری کار ایران

طوسی: امید زیادی دارم که سهمیه المپیک را کسب کنم

دونده 200 متر بانوان کشورمان امید زیادی دارد که سهمیه المپیک را کسب کنم.

مریم طوسی، دونده ملی‌پوش کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط فعلی خود پیش از حضور در مسابقات انتخابی المپیک در رشته 200 متر بانوان گفت: خدا را شکر شرایطم در حال حاضر خوب است و با تمریناتی که انجام می‌دهم، از نظر بدنی آمادگی خوبی دارم. فقط نیاز دارم که در مسابقات شرکت کنم که انشاالله بتوانم بعد از این همه تلاش و سختی کشیدن، سهمیه المپیک را کسب کنم. با توجه به شرایط خودم خیلی امیدوار هستم که در این دوره سهمیه را بگیرم و در المپیک حضور داشته باشم.

او در ادامه راجع به مسابقات پیش روی خود نیز گفت: دو تورنمنت در ترکیه و قزاقستان در اواخر خرداد و اوایل تیر برگزار می‌شود که قرار است در این مسابقات شرکت کنم. اما باز امیدوارم شرایطی فراهم شود که تا پیش از این دو تورنمنت در رقابت‌های انتخابی شرکت کنم و کار برای کسب سهمیه به دقایق آخر نکشد.

طوسی همچنین در مورد مسابقات انتخابی المپیک نیز عنوان کرد: مسابقات انتخابی که فدراسیون برای من در نظر گرفته است، جایزه بزرگی است که در تهران و ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد و من باید با حضور در این مسابقات سهمیه المپیک را کسب کنم.

وی در پایان گفت: کار در 200 متر بسیار دشوار است، برای اینکه رقابت بر سر صدم ثانیه است و همه حریفان هم با آمادگی در مسابقات شرکت می‌کنند. از همین جهت کار بسیار دشواری برای گرفتن سهمیه خواهم داشت.

 

کد خبر : ۳۷۲۴۱۱