خبرگزاری کار ایران

اردوی آلمان رضایتبخش بود

امیری: بهترین پارالمپیک را پیش رو داریم

امیری با اشاره به نتایجی که تیراندازان تپانچه پنجاه متر ایران در این رقابت‌ها کسب کردند نتایج این اردو را راضی کننده دانست.

حسین امیری، سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین ایران در مورد مسابقات تدارکاتی آلمان که ایران توانست با نتایج خوبی به ایران بازگردد به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: مسابقات تدارکاتی و قرار گرفتن بازیکنان تیم ملی در شرایط مسابقه می‌تواند برای آمادگی بیشتر تیراندازان کمک بسیاری بکند. هرچه ما در اردوها و مسابقات تدارکاتی برون مرزی بیشتر شرکت کنیم آمادگی تیم ملی هم بالا‌تر خواهد رفت.

او در خصوص برنامه‌های تمرینی تیم ملی در آلمان ادامه می‌دهد: با توجه به امکانات موجود ما تمریناتمان را با برنامه ریزی برگزار کردیم و شرایط موجود در آلمان راضی کنند بود. ما در رشته تپانچه پنجاه متر پیشرفت بسیاری داشتم. در این رقابت‌ها سه نماینده ایران به فینال راه یافتند که این موضوع بسیار خوشحال کننده است، که تیراندازان جانبازان و معلولین ایران علاوه بر مدعی بودن در رشته تپانچه ده متر در تپانچه پنجاه متر هم می‌توانند نتایج خوبی کسب کنند.

امیری خاطرنشان می‌کند: پس از استراحت چند روزه ملی پوشان در اوایل خرداد ماه تمرینات از سرگرفته خواهد شد و تا شروع مسابقات پارالمپیک در ایران تمرین خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تمرکزمان را برای بهترین نتیجه در مسابقات پارالمپیک بالا ببریم.

سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین ایران در خصوص نتایجی که تیراندازی ایران در مسابقات پارالمپیک ریو کسب خواهد کرد می‌گوید: تیراندازان ایران در این دوره از رقابت‌های پارالمپیک بهترین نتایج را کسب خواهند کرد و امیدواریم با خوش رنگ‌ترین مدال‌ها به کشور باز گردیم.

 

کد خبر : ۳۷۲۱۵۶