خبرگزاری کار ایران

قلیچ:‌ نگران افت بیرانوند در پرسپولیس هستم

پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد که بیرانوند علیرغم توانایی‌هایی که دارد تحت نظر مربی فعلی گلرهای این تیم پیشرفت نخواهد کرد.

وحید قلیچ، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به پیوست علیرضا بیرانوند به پرسپولیس گفت: جذب بیرانوند خرید خیلی خوبی برای پرسپولیس بود. بیرانوند در قواره پرسپولیس است و من با شناختی که از او دارم می‌دانم که از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد.

او ادامه داد: من مربی بیرانوند آقای سیدی را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که با چه توانایی بالای با شاگردانش کار می‌کند و شک ندارم که بیرانوند با چیزهایی که از سیدی یاد گرفته است، در سطحی قرار دارد که می‌تواند گلر خوبی برای پرسپولیس باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس البته با انتقاد از مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس با ابراز نگرانی از افت احتمالی بیرانوند در این تیم گفت: من حضور او در پرسپولیس را به فال نیک می‌گیرم. چون بیرانوند در دروازه‌بانی کلاس بالایی دارد و اعتماد به نفس خوبی هم دارد. اما از آنجایی که در پرسپولیس باید زیر نظر همان مربی که با سوشا کار کرده است تمرین کند، من نگران هست که بازده خوبی در پرسپولیس نداشته باشد. این مربی فعلی گلرهای پرسپولیس هیچ وقت نتوانست سوشا و لوبانف را به شرایط خوب و ایده‌ال برساند و نقاط ضعف آن‌ها را برطرف کند. به همین دلیل جداً نگران هستم که بیرانوند هم تحت نظر او پیشرفتی که نداشته باشد هیچ، حتی پسرفت کند.

قلیچ در پایان گفت: برانکو مربی بسیار خوب و باکلاسی است. اما مربی‌ای که برای دروازه‌بان‌ها انتخاب کرده است خوب نیست و نمی‌دانم چرا هنوز هم اصرار دارد با او ادامه بدهد. برانکو باید بداند که پرسپولیس جای رفیق بازی نیست و حالا با آمدن یک گلر بسیار خوب مثل بیرانوند به تیم باید به فکر تعویض مربی دورازه‌با‌هن باشد.

 

کد خبر : ۳۷۲۱۰۸