خبرگزاری کار ایران

آلبیون و هاتون بهترین‌های لیگ دسته اول انگلیس؛

رانیری برترین سرمربی لیگ برتر شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۰۱۰

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال لسترسیتی به انتخاب همتایان خود، عنوان برترین سرمربی فوتبال باشگاهی انگلیس در فصل ۱۶-۲۰۱۵ را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا، کلودیو رانیری یک عنوان دیگر به افتخاراتی که در این فصل کسب کرده بود اضافه کرد، چرا که با آرای همتایانش در اتحادیه مربیان لیگ برتر انگلیس (LMA) به‌عنوان برترین سرمربی فصل فوتبال جزیره انتخاب شد.

به این ترتیب سرمربی ایتالیایی لسترسیتی که تیمش در این فصل با قبول تنها سه شکست و اختلافی 10 امتیازی نسبت به آرسنال رده دومی، در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر انگلیس قهرمان شد، دو مربی غیربریتانیایی تاریخ است که عنوان سرمربی برتر لیگ برتر را از آن خود کرده است.

پیش از رانیری، آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال دو بار در سال‌های 2002 و 2004 موفق به کسب این عنوان شده بود. رانیری هفته گذشته هم در کشورش به‌عنوان بهترین مربی فوتبال ایتالیا در فصل 16-2015 معرفی شد و به این ترتیب دومین جایزه انفرادی‌اش را به خاطر قهرمان کردن روباه‌ها دریافت کرد.

همچنین کریس هاتون، سرمربی تیم فوتبال برایتون و هاو آلبیون هم به‌عنوان برترین سرمربی دسته اول فوتبال باشگاهی انگلیس معرفی شد. برایتون فصل را در رده سوم به پایان رسانده هرچند تیمش با قبول شکست برابر شفیلدونزدی رده ششمی در دیدارهای پلی‌‌آف فرصت صعود به لیگ برتر را از دست داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز