خبرگزاری کار ایران

عملکرد داوران نسبت به سال گذشته بهتر بود

عنایت: پنالتی پرسپولیس درست نبود

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۹۷۶

رئیس دپارتمان داوری اعتقاد دارد که پنالتی پرسپولیس در دیدار مقابل راه‌آهن درست نبود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسعود عنایت ضمن تبریک به تیم استقلال خوزستان برای دست یافتن به مقام قهرمانی لیگ پانزدهم در مورد عملکرد داوران گفت: در طول فصل داوران اشتباهاتی داشتند و باید سعی کنیم اشتباهات‌مان را به حداقل برسانیم. این امر زمانی میسر می‌شود که داوران ما از لحاظ روحی - روانی در آمادگی کامل باشند.

وی در خصوص داوری‌های هفته پایانی لیگ برتر عنوان کرد: در دیدار پرسپولیس و راه آهن، متاسفانه تصمیم داور و کمک داور در مورد پنالتی صحیح نبود و خطا پشت محوطه جریمه اتفاق افتاد اما در جریان مسابقه رضا کرمانشاهی قضاوت خوبی داشت. در مورد سایر دیدارها، نتایج داوری‌ها خوب بود از جمله در دیدار تیم‌های فوتبال نفت - تراکتورسازی و سپاهان- سایپا داوران عملکرد خوبی داشته و مشکلی هم از نظر فنی نداشتند.

رئیس دپارتمان داوری درباره انتخاب داوران هفته آخر لیگ دسته اول گفت: با توجه به اینکه 27 اردیبهشت ماه دیدارهای هفته آخر لیگ دسته اول برگزار می‌شود و تکلیف تیم‌ها مشخص می‌شود، این بازی‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل لازم دیدیم که تمهیدات خاصی در نظر بگیریم و از داوران با تجربه استفاده کنیم. این بازی‌ها را بیش از پیش زیر نظر خواهیم گرفت.

رئیس دپارتمان داوری اظهار داشت: عملکرد داوران در فصل پانزدهم نسبت به فصل گذشته از اشتباهات کمتری برخوردار بود و قضاوت بهتری را از داوران شاهد بودیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز