خبرگزاری کار ایران

تلخ‌ترین اتفاق دیروز، سقوط ملوان بود

جلال حسینی: ما قهرمانی را از پرسپولیس نگرفتیم

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۹۶۸

جلال حسینی دیروز روز سختی داشت؛ از عدم کسب سهمیه توسط نفت تهران تا قهرمان نشدن پرسپولیس و سقوط ملوان.

بعد از قهرمان نشدن پرسپولیس، یک نام در گوشه ذهن هواداران حسابی آنها را آزار می‌داد. آن نام کسی نبود جز جلال حسینی. بازیکنی که برانکو در ابتدای فصل او را نخواست و به عقیده خیلی‌ها پایان فصل هم تاوان آن را داد و جام را تقدیم آبی‌های اهواز کرد. هیچ کس نمی‌تواند منکر ضعف مفرط خط دفاعی پرسپولیس و فقدان یک لیدر خوب شود. خصوصیاتی که جلال حسینی همه آنها را یکجا داشت. از سوی دیگر بازی خوب او با پیراهن نفت مقابل پرسپولیس و سه امتیازی که از سرخپوشان گرفتند یکی از دلایل اصلی قهرمان نشدن سرخپوشان بود. با این حال این مدافع کم حرف و کم حاشیه کوچکترین علاقه‌ای به صحبت در این مورد ندارد. او حاضر به صحبت کردن در مورد تیم سابقش نیست و فقط به عنوان یک دوستدار این تیم از قهرمان نشدن او ناراحت است.

حسینی در این مورد به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت:«واقعا از این که پرسپولیس قهرمان نشد ناراحتم. بازیکنان این تیم خیلی زحمت کشیدند و تنها مساله‌ای که می‌توانست جوابگوی زحمات آنها باشد جام قهرمانی بود که از دست رفت. پرسپولیس ثابت کرده که بهترین و وفادارترین هواداران را دارد و به خاطر آنها هم که شده دوست داشتم قهرمان شوند. آنها ثابت کردند هر وقت اراده کنند می‌توانند ورزشگاه صدهزارنفری را پر کنند. اصلا دوست ندارم بیشتر از این در مورد پرسپولیس صحبت کنم و حرفی بزنم. من بازیکن نفت تهران و در حال حاضر فقط طرفدار پرسپولیس هستم که از قهرمان نشدن تیم محبوبم ناراحت شدم.»

او در مورد این که شکست پرسپولیس مقابل نفت یکی از دلایل اصلی قهرمان نشدن سرخپوشان بود گفت: «این حرف اصلا درست نیست و واقعا بچه‌گانه است. در یک فصل،یک تیم 30 بازی انجام می‌دهد و اصلا نمی‌شود یک بازی را عامل قهرمان شدن یا نشدن یک تیم دانست. پرسپولیس از بازی‌های هفته پایانی که دچار استرس شد دیگر نتوانست بازی همیشگی خود را انجام دهد و به همین دلیل به مشکل خورد.»

دیروز اما روز خوبی برای جلال حسینی نبود. نفت سهمیه نگرفت. پرسپولیس قهرمان نشد و ملوان هم سقوط کرد. مثل این که اتفاق آخر بیشتر از همه جلال حسینی را ناراحت کرده است: «سخت‌ترین و ناراحت‌کننده‌ترین اتفاق دیروز سقوط ملوان بود. واقعا اصلا انتظار چنین اتفاقی را نداشتم و با نتایج چند هفته آخر همه امیدوار شده بودند که ملوان بماند. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و همه چیز دست به دست هم داد تا این تیم محبوب به لیگ یک برود. تیمی که امید جوانان این شهر بود. الان همه باید دست به دست هم بدهند تا این تیم زودتر به لیگ برتر برگردد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز