خبرگزاری کار ایران

توپالیدیس: مقابل 120 هزار نفر خوب بودیم اما نتوانستیم مقابل داور کاری کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۷۹۷

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: استراتژی بازی ما مقابل پرسپولیس خوب کار کرد اما از شانس‌هایمان استفاده نکردیم.

به گزارش ایلنا، توپالیدیس در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: ما از ابتدا می‌دانستیم که پرسپولیس تیمی قدرتمند است. همان طور که دیروز هم در نشست خبری گفتم فوتبال مانند بسکتبال نیست که گل زیادی بشود زد. استراتژی ما این بود که تا دقایق پایانی بازی مساوی باشیم و در انتها بتوانیم گلزنی کنیم. استراتژی ما خوب کار کرد. ما شانس‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

وی افزود: ما برنامه‌ریزی کرده بودیم. زمانی که پرسپولیس باز بازی کرد به دروازه‌اش حمله کنیم و گل بزنیم. هفته‌هاست که روی ضربات ایستگاهی پرسپولیس و تاکتیک‌های این تیم کار می‌کنیم. همین موضوع باعث شد امروز آن‌ها نتوانند روی ضربات ایستگاهی فشاری به دروازه ما بیاورند. استراتژی ما خوب کار کرد ولی نتوانستیم برابر داور استراتژی مناسبی داشته باشیم.

او با بیان اینکه مدتی با اتو ریهاگل همکاری کرده است نیز گفت: همیشه ریهاگل به من می‌گفت داور وقتی مطمئن نیست چرا باید پنالتی بگیرد. پرسپولیس هیچ احتیاجی به پنالتی نداشت. سوال من این است که چرا داور پنالتی گرفت. پرسپولیس تیم بزرگی است و هیچ نیازی به این پنالتی نداشت. واقعا برای من سوال است که چرا داور این پنالتی را گرفت. اگر از بازیکنان این تیم هم می‌پرسیدید می‌گفتند ما این پنالتی را نمی‌خواستیم. من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که مقابل 120 هزار نفر یک بازی خوب و منطقی ارائه کردند.

او ادامه داد:‌ زمانی که راه آهن را به دست گرفتم این تیم بازی‌های سختی پیش رو داشت. بازیکنانم در تمرین‌ها همیشه عملکرد خوبی داشتند و باعث شدند که ما نتایج خوبی بگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز