خبرگزاری کار ایران

هفته پایانی لیگ برتر

پرسپولیس 2-1 راه‌آهن؛ اندوه سرخ و سفید در آزادی

تیم پرسپولیس علیرغم برتری برابر حریف خود از رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بازماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در یکی از حساس ترین بازی‌های هفته سی‌ام لیگ برتر، دو تیم پرسپولیس و راه آهن در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه 2-1 به سود سرخپوشان تمام شد. اما با توجه به برد استقلال خوزستان برابر ذوب‌آهن، پرسپولیس علیرغم این برد به دلیل تفاضل گل کمتر از رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بازماند. ضمن اینکه تیم راه‌آهن نیز با این شکست به دسته یک سقوط کرد.

 

داور: رضا کرمانشاهی

دقیقه 36: کارت زرد مهران موسوی از راه آهن

پرسپولیس:

لوبانف، رامین رضاییان، محمد انصاری، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ(77 احمد نوراللهی)، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی طارمی.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

راه آهن:

محسن فروزان، فرشاد فرجی، مجید حسینی، مهران موسوی، حمید دیوسالار، مهدی حنفی، میلاد ابطحی، علی فاطمی، مهرداد محمدی، حامد زمانی و بهادر عبدی

سرمربی: یوهان توپولیدیس

شرح گل‌ها:

پرسپولیس یک راه آهن 0: (رامین رضاییان، دقیقه 82): رامین رضاییان با قرار گرفتن پشت ضربه پنالتی آن را با قدرت و دقت بالا وارد دروازه فروزان کرد تا قفل این بازی را بشکند.

پرسپولیس دو راه آهن 0: ( دقیقه 85، احمد نوراللهی): در موقعیتی تک به تک اینبار فرار مسلمان با پاس عرضی او برای نوراللهی همراه شد تا او اینبار دروازه خالی را باز کند.

پرسپولیس 2 راه اهن یک: (دقیقه 89، مهرداد محمدی): در دقایقی که پرسپولیس برای رسیدن به گل بی تابی می کرد مهرداد محمدی با فراری مناسب و در مصافی تک به تک دورازه پرسپولیس و لوبانف را باز کرد.

 

 

کد خبر : ۳۷۰۷۷۲