خبرگزاری کار ایران

انشالله استقلال خوزستان قهرمان شود؛

بختیاری‌زاده: تا مشخص نشود چرا مامور با اسلحه به استقبال مان فرستادند بازی نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: تا وقتی که ندانم چرا مأمور نیروی انتظامی با اسلحه در مقابل هتل ما حاضر شده است فردا به میدان نمی‌رویم.

به گزارش ایلنا، سیاوش بختیاری زاده در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: اکنون می‌فهمم که چه بلایی سال گذشته بر سر مردم آذربایجان آوردند و در این چند هفته‌ی اخیر که حق تیم ما را خوردند با مردم آذربایجان اظهار همدردی کردم.

وی افزود: در کجای دنیا تیمی با توجه به اینکه طرفدار زیاد دارد در خصوص ورزشگاه محل میزبانی تصمیم می‌گیرد؟ اگر اینطور بود باید ما هم از دو هفته قبل نامه می‌زدیم که باید بازی‌مان را در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار کنند.

بختیارزاده خاطرنشان کرد اکنون خیلی عصبانی هستم چون اصلاً انتظار نداشتم که در بدو ورودم به تبریز مأمور نیروی انتظامی با اسلحه مقابل هتل از ما استقبال کند. آنها به من گفتند که چرا با اتوبوسی که ما تعیین می‌کنیم رفت و آمد نمی‌کنی و به همین دلیل مأمور نیروی انتظامی برای ما فرستادند.

وی خاطرنشان کرد: من شرمنده‌ی مردم خوزستانم و کاری به برخی از اصحاب رسانه ندارم که مغرضانه علیه ما قلم می‌زنند. عبداله ویسی تیمش هفته ها در صدر جدول بود حتی یک عکس سه در چهار هم از او چاپ نکردند. من در این چند هفته بسیار اذیت شدم چرا که هر روز عکس رنگی خانم، دختر و عمه‌ی برانکو بر روی جلدهای روزنامه نقش بسته و نمی‌دانم چرا وقتی تا یک خارجی می‌بینند همه‌ی تاریخ خودمان فراموش‌شان می شود.

سرمربی تیم استقلال اهواز ادامه داد: اکنون تمام تهران بسیج شده‌اند که فردا همسر و دختر برانکو به ورزشگاه بیایند و جشن قهرمانی بگیرند. این درحالی است که مادر من آرزو داشت یک بار فوتبال ما را در ورزشگاه از نزدیک ببیند. آقایان یک بار به من گفتند که عکس تو را هم در روزنامه چاپ کرده‌ایم و وقتی روزنامه را باز کردم دیدم که در صفحه‌ی انحصار وراثت عکس مرا زده‌اند.

وی بیان کرد: در نیم فصل اول کارشناسان پایتخت نشین می‌گفتند سه تیم برای خوزستان زیاد است ولی کاری در این تیم انجام دادیم که نشان دهیم فوتبال خوزستان همچنان زنده است و امیدوارم فردا استقلال خوزستان نیز بتواند پرچم لیگ را بالا ببرد و تیم نفت آبادان هم به لیگ برتر صعود کند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان تأکید کرد: ما لیگ برتر را از دست دادیم ولی با سیاست گذاری دقیق نیم‌فصل دوم را به جوانان بومی خوزستان اختصاص دادیم و اکنون این جوانان پا به پای بزرگان رقابت می‌کنند.

بختیاری زاده بیان کرد: تیم امیرخان قلعه نویی هفته‌ی قبل شرافتمندانه بازی کرد و به امیرخان که هم‌نسل من است افتخار می‌کنم. ما نیز فردا در صورت بازی یک فوتبال شرافتمندانه به نمایش خواهیم گذاشت.

کد خبر : ۳۷۰۵۹۳