خبرگزاری کار ایران

ویسی: در آسیا از حیثیت فوتبال ایران دفاع می‌کنیم/پرسپولیسی‌ها هم به ورزشگاه بیایند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تاکید کرد هیچ کدام از بازیکنان تیمش را در لیست مازاد قرار نمی‌دهد زیرا فصل بعد در آسیا هستند.

به گزارش ایلنا، استقلال خوزستان صدرنشین لیگ برتر در جدالی حساس و سرنوشت ساز میزبان ذوب آهن اصفهان است. دیداری که برتری درآن می‌تواند شگفتی بزرگی را خلق کرده و جام قهرمانی را نصیب تیمی بدون ستاره کند. 

عبداله ویسی سرمربی استقلال خوزستان در آستانه این بازی گفت: این رویارویی برای ما فراتر از یک مسابقه فوتبال است، یک فراخوان و یک احساس بسیار خوب برای مردم خوزستان، مردمی که حضورشان را در صحنه های مختلف نشان دادند . هدف ما خوشحال کردن آنهاست و بعد رسیدن به قهرمانی.

او ادامه داد: برای بازی با ذوب آهن آنالیز و تمرین معنایی دارد فقط و فقط از بازیکنان قلبی پراحساس می‌خواهیم تا هر چه دارند در این بازی بگذارند و تیم به نتیجه برسد. همانطور که همه خوزستان دست به دست هم دادند تا موفقیت بزرگی رقم بخورد، به همین خاطر در سمت مقابل این تلاش ها من و تیمم هستیم که دست از تلاش برنمی داریم تا با پایان سوت بازی مردم را خوشحال کنیم. 

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه تصریح کرد: برنامه بازی ها به خصوص در روزهای پایانی از مدت ها قبل تعیین شده بود و کسی نمی‌دانست در این روز ما برای قهرمانی می‌جنگیم. حالا که این اتفاق افتاده قطعا تماشاگران و لیدرهای تمام تیم های خوزستانی به ورزشگاه خواهند آمد تا فردا استقلال را به عنوان نماینده خوزستان تشویق کنند تا از این بازی و آزمون نهایی به سلامت عبور کنیم.

عبداله ویسی در ادامه به بازی پرسپولیس و نتیجه اش با راه آهن اشاره و افزود: ما کاری به رقبا و سایر نتایج نداریم چون روی بازی خودمان تمرکز کردیم و شک نداشته باشید، با تمام وجود مقابل ذوب آهن به میدان خواهیم رفت حالا پرسپولیسی ها هرکاری دلشان خواست مقابل راه آهن انجام بدهند. 

سرمربی استقلال خوزستان در پایان گفت: ما تنها چند ساعت تا پایان لیگ داریم و تمرکزمان روی قهرمانی است و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم. این مدام می‌گویند بچه های تیم من در پایان فصل به کدام تیم می‌روند، تنها یک جواب برایش دارم آن هم این است که همه می‌مانند چون تیم ما آسیایی است و فصل آینده می‌خواهیم از اعتبار فوتبال ایران و خوزستان دفاع کنیم. حالا که کار به اینجا رسیده از همه خوزستانی ها حتی پرسپولیسی ها هم به ورزشگاه بیایند چون ما به وجود همه آنها افتخار می‌کنیم.

کد خبر : ۳۷۰۵۶۶