خبرگزاری کار ایران

زاغی‌نژاد: باید بازیکن سالاری ریشه کن شود/اطلاعی از دلیل غیبت خلعتبری در تمرینات ندارم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه اطلاعی از دلیل غیبت خلعتبری در تمرینات ندارم، گفت: مشکلات تیم به خاطر این است که تعریف فوتبالی ما درست نبوده، اگر این تعریف درست بود بازیکن به خود اجازه عدم حضور در تمرین را نمی‌داد.

به گزارش ایلنا، قاسم زاغی‌نژاد دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: فصل کابوس‌واری را پشت سر گذاشتیم و این اتفاقات در سپاهان بی‌سابقه بود، ما نتوانستیم پاسخگوی هواداران بی‌شمار سپاهان باشیم، به آینده امیدواریم تا با یک برنامه‌ریزی بتوانیم سال خوبی را پیش رو داشته باشیم.

وی افزود: هفته‌هاست که به دلایل مختلف از جمله محرومیت و مصدومیت بازیکنان بسیاری در اختیار نداشته‌ایم و در بازی با راه آهن 8 بازیکن اصلی ما در ترکیب نبودند، در این دیدارها در دفاع 4 نفره از بازیکنان غیر تخصصی استفاده کرده‌ام و در بازی فردا نیز به همین ترتیب بازیکنان بسیاری را به دلایلی مانند محرومیت، مصدومیت و مسائل دیگر در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: در دوره‌ای قرار داریم که معرفت لازم از سوی برخی جوانان دیده نمی‌شود، برخی از آن‌ها یک شبه راه صدساله را رفته‌اند و وجود برخی از مسائل سبب عدم موفقیت شده است.

وی تصریح کرد: پدیده قابلیت خوبی را داشته و بازی‌های به نسبت خوب نشان از آماده بودن این تیم دارد، امیدواریم در بازی فردا با یک فوتبال منطقی دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

زاغی نژاد بیان کرد: شرح وظایف یک مربی تعریف دارد، ما در دوره A مربیگری باید در درس‌هایی قبول شویم از جمله اینکه یاد بگیریم برخی از صحبت‌ها را به صراحت بیان نکنیم همچنین اینکه اختیار و وظیفه را نمی‌توانیم کنار بگذاریم، اما اکنون باید گفت مسائل حاشیه‌ای سپاهان بیشتر به بازیکنان مربوط می‌شود.

وی گفت: نمی‌دانم پول یا شهرت است که سبب وضعیت امروز بازیکنان شده، مسئله‌ای که در سپاهان یاد گرفته‌ام این است که تغییر نسل در فوتبال سبب بسیاری از مسائل شده‌ است، بازیکنان باید برای بزرگتر خود احترام قائل شوند و شاید به دلیل تربیت این نسل است که این حواشی به وجود آمده است، من در سپاهان این موضوع را آموخته‌ام که مانند یک سرباز در اختیار تیم باشم در حالی که نسل امروز متفاوت هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: ما احترام لازم را برای مربیان بومی قائل نشده‌ایم این در حالی است که مربیان با کیفیت و کار بلدی در اصفهان داریم که می‌توانند در هر تیم بزرگی مربی‌گری کنند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره عدم حضور خلعتبری در تمرینات سپاهان افزود: صحبت‌های من نیز درباره برخی از این بازیکنان است چون تعریف فوتبالی ما درست نبوده، اگر این تعریف درست بود بازیکن به خود اجازه عدم حضور در تمرین را نمی‌داد و در پاسخ به این سئوال باید بگویم از عدم حضور خلعتبری اطلاعی ندارم.

زاغی نژاد خاطرنشان کرد: اگر نگاه ما تنها قهرمانی باشد هیچگاه موفق نمی‌شویم، ما باید نگاهی تربیتی را در باشگاه مستعد سپاهان داشته باشیم و تا زمانی که این دیدگاه در باشگاه حاکم نشود پیشرفتی برای ما حاصل نمی‌شود، ما در سپاهان به قدری ظرفیت داریم که تا 5 سال آینده می‌توانیم با این بازیکنان جوان موفقیت‌های خوبی را کسب کنیم.

کد خبر : ۳۷۰۵۵۷