خبرگزاری کار ایران

دیدار دوستانه تیم والیبال ایران - فرانسه

حضور پلیس ضد شورش و تیم تشخیص بمب و سلاح در دیدارهای دوستانه ایران و فرانسه

مسوولان امنیتی شهر تورکوئینگ فرانسه وعده دادند که دیدارهای تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران و فرانسه در امنیت کامل برگزار شود و برای رسیدن به این هدف تدابیر امنیتی این شهر را افزایش دادند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران تمرینات خود را از دیروز (سه شنبه) در شهر تورکوئینگ فرانسه آغاز کرد تا روزهای جمعه و شنبه در دو دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف فرانسه قهرمان لیگ جهانی سال 2015 برود.

مسئول امنیتی شهر تورکوئینگ فرانسه امروز در نشستی با امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران وعده داد دیدارهای دو تیم ایران و فرانسه در امنیت کامل برگزار شود.

این مسئول امنیتی با حضور در تمرین تیم ملی والیبال ایران بر ایجاد امنیت کامل برای تیم ملی والیبال ایران در مدت حضور در این شهر تاکید کرد و گفت: تدابیر امنیتی مناسبی برای این مدت به ویژه در زمان برگزاری دو دیدار تدارکاتی در نظر گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: از جمله این تدابیر به کارگیری یک گروه تعلیم دیده ضد شورش است که در روزهای جمعه و شنبه که قرار است مسابقات برگزار شود، اطراف ورزشگاه حضور خواهند داشت تا جلوی بروز هرگونه مشکلی را بگیرند.

مسئول امنیتی شهر تورکوئینگ همچنین از وجود گیت‌های دارای اشعه ایکس و همچنین گروه تشخیص بمب و سلاح برای جلوگیری از هرگونه خطر از سوی تماشاگران خبر داد و شماره تماس خود را به سرپرست تیم ملی والیبال ایران داد تا هر زمان نیاز بود، تماس برقرار شود.

همچنین احسان رجائیان و کریستوف لوکو دو داور فرانسوی قضاوت این مسابقات را بر عهده خواهند داشت. رجائیان داور ایرانی الاصل فرانسه یکی از داوران این مسابقه خواهد بود که دارای نشان کاندیدای بین المللی داوری والیبال است.

برنامه این بازی‌ها و اسامی داوران اول و دوم هر مسابقه به شرح زیر است:

جمعه 24 اردیبهشت ماه
ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت ایران نخستین دیدار دوستانه تیم های ملی والیبال ایران و فرانسه در شهر تورکوئینگ برگزار می شود.
داور اول: احسان رجائیان، داور دوم: کریستوف لوکو

شنبه 25 اردیبهشت ماه
ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت ایران دومین دیدار دوستانه تیم های ملی والیبال ایران و فرانسه در هارنس برگزار می‌شود.
داور اول: کریستوف لوکو، داور دوم:احسان رجائیان

تیم ملی والیبال ایران روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه پاریس را به مقصد تهران ترک می‌کند و ساعت 18 و 45 دقیقه وارد فرودگاه امام خمینی تهران خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در مسابقات انتخابی المپیک که از هشتم خردادماه در ژاپن آغاز می شود، آماده می‌کند.

کد خبر : ۳۶۹۹۶۵