خبرگزاری کار ایران

واکنش علیپور به اتهامات سرمربی استقلال خوزستان علیه پرسپولیس؛

ویسی در تور جنگ روانی خودش افتاد

در حالی که ویسی علیه پرسپولیس موضع تندی گرفته است چند اتفاق مشکوک در بازی استقلال خوزستان و پدیده شب گذشته سوژه برنامه نود بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، عبدالله ویسی بعد از پایان بازی‌های هفته بیست و نهم در مصاحبه‌ای یکی از بازی‌های لیگ برتر را زیر سوال برد. از صحبت‌های سرمربی استقلال خوزستان مشخص بود که منظور او از آن بازی مشکوک بازی پرسپولیس و گسترش فولاد است. برنامه 90 و صحنه‌هایی که از بازی پدیده و استقلال خوزستان پخش شد اما نشان داد که ظاهرا تنها دیداری که در میان بازی تیم‌های مدعی صحنه مشکوک داشته بازی تیم خود ویسی بوده است. دو صحنه مشکوک که عادل فردوسی پور هم به آنها اشاره‌ای گذرا کرد و البته گفت این حرکات فقط به دلیل حساسیت بسیار بالای مسابقات امکان دارد مشکوک جلوه کند. یکی از این حرکت‌ها، حرکت مشکوک رضا ناصحی بود که هنگام گل سرش را پایین آورد و توپ وارد دروازه شد. مجتبی روشنگر هم عملکرد عجیبی در صحنه گل استقلال خوزستان داشت. دو تکل خشن از بازیکنان پدیده که به گفته کارشناس برنامه 90 هر دوی آنها مستحق کارت قرمز بود اما داور تنها به دادن کارت زرد اکتفا کرد. نکته جالب این است که یکی از این خطاها در ثانیه 6 بازی رخ داد.

شاید ویسی قصد داشته با آن حرف‌ها علیه پرسپولیس جنگ روانی راه بیندازد. حرف‌هایی که حالا از سوی رئیس کمیته نظارت، بازرسی و صیانت از لیگ فوتبال نیز با واکنش روبرو شده است. علیپور گفته که ویسی باید اتهاماتش را ثابت کند چون ما در هفته بیست و نهم مورد مشکوکی مبنی بر تبانی یا ناپاک بودن بازی‌ها ندیدیم. گویا سرمربی استقلال خوزستان در توری افتاده که برای پرسپولیس پهن کرده بود.

 

کد خبر : ۳۶۹۶۸۶