خبرگزاری کار ایران

احسان حدادی در گفت‌وگو با ایلنا:

مصدومیتم به زودی برطرف می‌شود/ به طلای ریو فکر می‌کنم

احسان حدادی تمرینات خود را برای پرتاب‌های خوب و کسب مدال المپیک مطلوب خواند و تنها هدفش را در المپیک برزیل را رسیدن به مدال طلا دانست.

احسان حدادی، قهرمان المپیکی ایران در خصوص تمرینات پیش از المپیک خود به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: بعد از بازگشت از اردوی روسیه از هفته گذشته تمریناتم را در ایران پیگیری می‌کنم و هفته آینده به آلمان خواهم رفت و تمریناتم را در آنجا ادامه می‌دهم و بعد از پایان این اردو به آمریکا خواهم رفت تا بتوانم برای پرتاب‌هایی که در المپیک خواهم داشت به آمادگی لازم برسم.

وی ادامه می‌دهد: شرایط تمرینی مطلوبی دارم و هر روز که به المپیک نزدیک‌تر می‌شویم آمادگی من هم بالاتر می‌رود. مصدومیت جزیی دارم که قرار است در آلمان زیر نظر پزشکان برطرف شود و به نظرم این مصدومت نمی‌تواند مشکل خاصی برایم به وجود آورد.

حدادی به هدفش برای حضور در المپیک برزیل اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد: هدف اصلی من این است که بتوانم با یک پرتاب عالی مدال نقره المپیک لندن را به طلا تبدیل کنم تا به نوعی به ابراز احساست مردم پاسخ خوبی بدهم. من از مردم انرژی زیادی می‌گیرم و امیدوارم که با نتیجه گیری خوب در المپیک آنها را شاد کنم.

قهرمان المپیکی ایران می‌گوید: در این دوره اگر مشکل خاصی برای کاروان اعزامی ایران به وجود نیاید به نظرم می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. ورزش ایران از پتانسیل خوبی برخوردار است و امیدوارم بتوانیم المپیک برزیل را با خاطره خوبی به پایان برسانیم.

کد خبر : ۳۶۹۶۲۷