خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های افشین پیروانی راجع به جلسه تاج و کی‌روش

افشین پیروانی گفت: کی روش به تاج تبریک گفت و بابت حرف‌های گذشته و امکانات پیش رو صحبت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، افشین پیروانی در مورد جلسه امروز کارلوس کی‌روش و مهدی تاج، گفت: کی روش به تاج تبریک گفت و بابت حرف‌های گذشته و امکانات پیش رو صحبت کردند.

وی افزود: دو روز دیگر جلسه‌ای برگزار خواهد شد تا در مورد وضعیت امکانات و مسائل مختلف صحبت‌های لازم صورت بگیرد. امیدوارم صحبت‌های جلسه بعدی خوب باشد، در حال حاضر که وضعیت خوب نیست و امکانات و حمایت لازم برای رسیدن به جام جهانی وجود ندارد. درحال حاضر اردو، زمین، بازی دوستانه و... ما مشخص نیست. چند هفته‌ای بحث انتخابات مطرح بود و نمی‌توان به کسی خرده گرفت.

مدیر تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال در رابطه با اینکه ظهر امروز مطلبی از سوی کارلوس کی‌روش در مورد مشخص نبودن تکلیف استعفایش مطرح شد و آیا بعد از جلسه امروز می‌توان امیدوار بود که او می‌ماند،‌تصریح کرد: این مسئله صحبت کی روش است و بهتر است درمورد آن از خودش سوال کنید.

پیروانی در ادامه در رابطه با اینکه آیا حمایت لازم از تیم ملی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: هر کس که به تیم ملی کمک کند، به سود خودش است. تیم ملی برای من، شما و کی‌روش نیست، بلکه برای یک مملکت است. باید کمک کنیم تا تیم ملی بدون دغدغه به جام جهانی برود. هر کسی به هر طریقی به تیم ملی کمک کند،‌از لحاظ شرعی و اخلاقی مقبول است. لیاقت تیم ملی بهترین‌ها است.

وی در رابطه با اینکه آیا بین کی‌روش و تاج تعامل لازم برای ادامه همکاری صور گرفته است، تصریح کرد: باید تا پس‌فردا و جلسه بعدی منتظر بمانیم تا ببینیم چه می‌شود.

مدیر تیم ملی در مورد اینکه آیا جلسه بعدی فقط برای بحث امکانات است یا اینکه موضوع استعفا هم مطرح می‌شد، عنوان کرد: هر دو موضوع مورد بحث قرار می‌گیرد.

پیروانی در مورد آغاز اردوی بعدی تیم ملی و مکان آن گفت: هنوز نمی‌دانم اردو کجا خواهد بود و چه زمانی فراخوان خواهیم داد. از میان مسابقه‌های دوستانه ما هم فقط مسابقه با مقدونیه قطعی است. در این مورد بنده هم مثل شما هستم و نمی‌دانم وضعی چطور خواهد شد.

وی در مورد کیفیت پیراهن‌های جدید تیم ملی و عدم حضورش در مراسم رونمایی اظهار کرد: در این ضیافت دعوت بودم، اما حضور پیدا نکردم؛ چراکه از این برند شناخت نداشتم و نمی‌توانم فعلا اظهارنظری کنم. فعلا دو بر یک مسئولان فدراسیون از ما پیش هستند، ما در مراسم ایفمارک و اینفانتینیو دعوت نبودیم و در این مراسم هم که دعوت شدیم، شرکت نکردم. فعلا آنها دو بر یک پیش هستند.

مدیر تیم ملی در رابطه با اینکه کی‌روش عصبانی بود و به نظر می‌رسد جلسه چندان مثبت نبوده است، گفت: اتفاقاً در جلسه بالا تعامل بود، ولی انگار در جلسه شما درگیری بود. شرایط خوب نیست و اینجا محل مناسبی برای انجام مصاحبه نیست. اینکه سرمربی و رئیس فدراسیون بخواهند مقابل در مصاحبه کنند، نه در شأن شما و نه در شأن آنها نیست.

وی در مورد اینکه این نشانه ضعف روابط عمومی فدراسیون است که تدارک لازم را برای این کار نمی‌بیند، گفت: از قبل قرار نبود تایم مصاحبه داشته باشیم و کی‌روش صحبت کند. جلسه امروز بین سرمربی و رئیس فدراسیون دوستانه بود و اختلاف‌نظری نداشتیم. امیدواریم در جلسه روز چهارشنبه اتفاقات خوبی بیفتد.

 

کد خبر : ۳۶۹۵۶۳