خبرگزاری کار ایران

انتقاد بهتاش فریبا از مدیریت استقلال و دفاع تمام قد از مظلومی

بهتاش فریبا از مظلومی و کادرفنی استقلال حمایت کرد.

 بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال تهران در مورد بازی استقلال و تراکتورسازی و همچنین تصمیم هیات مدیره استقلال مبنی بر برکناری پرویز مظلومی واکنش نشان داد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بازی روز گذشته استقلال برابر تراکتورسازی به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: استقلال تهران بازی را خوب شروع کرد و به گل هم رسید. در بعضی‌ از دقایق هم مالکیت توپ را در اختیار داشت اما روی گل اول و همچنین گل سوم بازیکنان اشتباهات ویران کننده‌ای داشتند. درست است که برخی کارشناسان داوری گل اول را خطا می‌دانند اما به هر حال نمی‌شود منکر اشتباهات شد.

فریبا با اشاره به این موضوع که تراکتورسازی بهترین تیم لیگ از لحاظ نفرات است گفت: من هفته‌های گذشته گفتم تراکتور بهترین تیم ایران از لحاظ داشتن بازیکن و نفرات است. اگر امیرقلعه نویی زودتر به این تیم رفت قطعا این تیم مدعی اصلی قهرمانی می‌شد. دیروز حرکات تاکتیکی آن‌ها را دیدم که چگونه عمل‌ می‌کردند. خط حمله و هافبک‌های بسیار خوبی دارند که همه تیم‌ها را دچار مشکل می‌کنند. در نهایت در مورد بازی دیروز باید بگویم بازی تماشاگرپسندی بود که پنج گل داشت و همه از این بازی لذت بردند.

وی در پایان گفت: استقلال تیمی پشت تیم خودش نداشت. رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال امروز پرویزمظلومی را برکنار کرد اما من باید بگویم تیمی که به فکر جوانگرایی است باید تاوان بدهد. استقلال هفت هشت بازیکن بسیار جوان دارد که در سال‌های بعد می‌توانند به استقلال کمک کنند. در همان نیم فصل بسیاری از پیشکسوتان و مظلومی به هیات مدیره گفتند این تیم دفاع وسط و بازیکن طراح می‌خواهد. اما هیات مدیره چه کرد؟ عادل شیحی را خرید که در دو سه سال گذشته مصدوم بوده است. همین مدیریت تیم تراکتورسازی تبریز، مهدی شریفی را که با ملوان تمرین کرده بود به تراکتورسازی آوردند. این یعنی مدیریت کارآمد. در نهایت من به خودم این اجازه را می‌دهم که تمام قد از مظلومی و کادرفنی استقلال دفاع کنم. آنها با همین بازیکنان جوان تا بدین جای کار بسیار خوب کار کردند. 

 

کد خبر : ۳۶۹۳۰۸