خبرگزاری کار ایران

کفه ترازو برای قهرمانی به سود پرسپولیس سنگین‌تر است

منصوریان: امیدوار بودیم استقلال در حرکت رو به قهرمانی خوب پیش رود

منصوریان گفت: از شروع بازی روند مالکیت ما خوب بود ولی در نیمه اول برخلاف اینکه یک گل زدیم بازی 50-50 جلو می‌رفت. به صورت کلی از بازی بچه‌های تیمم لذت بردم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علیرضا منصوریان پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا از شما خبرنگاران ممنونم که بازی گرم در استادیوم آزادی را رها کردید و برای پوشش این بازی به تختی آمدید. از شروع بازی روند مالکیت ما خوب بود ولی در نیمه اول برخلاف اینکه یک گل زدیم بازی 50-50 جلو می‌رفت. به صورت کلی از بازی بچه‌های تیمم لذت بردم.

وی ادامه داد: مربع‌هایی که امروز در زمین تشکیل می‌شد و بازی 5 بر دویی که بچه‌ها به نمایش می‌گذاشتند را بارها تمرین کرده بودیم و امروز به خوبی اجرا کردیم. از دفاع و هافبک‌هایم راضی هستم و معتقدم بر سر یک تعلل گل مساوی را خوردیم.

سرمربی نفت تهران اظهار داشت: واقعا این موضوع سخت است که بازی یک بر یک را برگردانیم اما تیم ما در شرایطی که فصل سختی را از شرایط مالی پشت سر گذاشته توانست خیلی زیبا بازی را دو بر یک به سود خود تمام کند. به لطف خدا 12-10 جوان به فوتبال معرفی کردیم و با 48 امتیاز امید کسب سهمیه آسیا را داریم.

منصوریان گفت: چشم امیدمان این بود که اتفاقات امروز طوری رقم بخورد که بهترین استفاده را ببریم اما ذوب آهن مقابل سیاه جامگان از کورس خارج نشد و استقلال در آزادی باخت. امیدوار بودیم استقلال در حرکت رو به قهرمانی خوب پیش رود و ما از این موضوع بهره مند شویم.

وی اضافه کرد: همچنان امیدوار هستیم و فوتبال به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست. دو سال پیش راه آهن مقابل پرسپولیس 2بر 2 کرد و ترکیب جدول بهم خورد. چیزی که برای ما مهم است نشاط در رختکن و اتفاقاتی است که با همه سختی‌ها برایمان افتاده است.

سرمربی تیم نفت در مورد پرداخت بدهی باشگاه به بازیکنان گفت: شب گذشته قنبرزاده اعلام کرد کاغذی را به بچه‌های تیم می‌دهد که حاکی از آن است که طلب‌های بازیکنان مربوط به نفت کشور است و این طلب‌ها به پای خریدار گذاشته نمی‌شود. این موضوع یعنی اینکه ما با خریدار بعدی طرف نیستیم و بچه‌ها به هرصورت به پولشان می‌رسند و اتفاقی که برای بازیکنان راه آهن افتاد برای بچه‌های نفت نخواهد افتاد.

منصوریان درباره پیوستن بیرانوند به پرسپولیس گفت: باید با موضوع حرفه‌ای برخورد کنیم. گواردیولا هنوز به پایان فصل نرسیده اما با منچسترسیتی قرارداد می‌بندد. این حق طبیعی هر بازیکن یا مربی است که هنوز به پایان فصل نرسیده برای فصل آینده خود برنامه ریزی کند یا در مورد قرارداد صحبت کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم که پیش بینی‌تان از تیم قهرمان لیگ برتر چیست؟ گفت: عبدالله ویسی اگر مقابل ذوب آهن قافیه را ببازد قهرمانی را از دست خواهد داد و فکر می‌کنم با توجه به این اتفاقات منطقی است که کفه ترازو برای قهرمانی به سود پرسپولیس سنگین‌تر است.

 

کد خبر : ۳۶۹۱۸۸