خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس یکی از باشخصیت‌ترین تیم‌های لیگ است

برانکو: تا آخرین ثانیه‌های لیگ برای قهرمانی می‌جنگیم/بازیکنانم تمام توان خود را در طول فصل گذاشتند

برانکو اظهار داشت: برگشتن دوباره بعد از شکست مقابل نفت قابل تقدیر است. امروز با این نحوه بازی که همگی با هم شادی کردیم، بسیار خوشحالم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس مقابل گسترش‌فولاد که با برتری 4 بر 2 تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: برگشتن دوباره بعد از شکست مقابل نفت قابل تقدیر است. امروز با این نحوه بازی که همگی با هم شادی کردیم، بسیار خوشحالم.

می‌دانستیم گسترش را چطور شکست بدهیم
وی ادامه داد: امروز به‌صورت مطلق استحقاق برد را داشتیم، آن هم مقابل حریفی خوب. با آگاهی کامل وارد زمین شدیم و به روشی بازی کردیم که می‌دانستیم گسترش را چطور شکست بدهیم. چیزی که مرا خوشحال می‌کند این است که می‌دانستیم چطور بازی کنیم. طبیعی است که گسترش هم موقعیت‌هایی برای گل زدن داشت، اما مهم‌ترین مسئله این است که تماشاگران بازی خوبی دیدند و گل‌هایی عالی را شاهد بودند. واقعاً تبریک می‌گویم به بازیکنانم که تمام توان خود را در طول فصل گذاشتند.

تا آخرین ثانیه‌های لیگ برای قهرمانی می‌جنگیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: نفرات اصلی ما همین بازیکنان هستند که با تمام مشکلات تمام توان خود را گذاشتند و تا ثانیه‌های آخر برای قهرمانی می‌جنگند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم. یک تبریک ویژه به هواداران‌مان هم دارم که امیدوارم همچنان ما را تشویق کنند. آنها فضای مناسبی را برای برد ما فراهم کردند.

تماشاگران ما هیچ‌کس را تحریک نکردند
برانکو در ادامه کنفرانس در پاسخ به این سؤال که هواداران پرسپولیس جای بهتری بودند، اظهار داشت: این حرف‌ها به من ارتباطی ندارد. من مربی هستم. این را از ارگان‌های دیگر بپرسید. من کارم مربیگری است و این سؤالات را از کسانی که مسئول هستند، بپرسید. من فقط از هواداران تشکر می‌کنم. اینکه کار به درگیری کشید یا اتفاقات دیگری افتاد مسئله دیگری است، من فقط می‌دانم تماشاگران آمدند ما را تشویق کردند و هیچ‌کس را هم تحریک نکردند. این مسائل به من ربطی ندارد و از مسئولان بپرسید. از من بپرسید که ابراهیمی گل قشنگی زد یانه، امید چه گلی زد. این سؤالات را از من بپرسید.

پرسپولیس یکی از باشخصیت‌ترین تیم‌های لیگ است
وی در خصوص اینکه آیا فکر می‌کرده تیمش چهار گل بزند، گفت: من چیزی را پیش‌بینی نمی‌کنم، نتیجه خودش رقم می‌خورد. با این حال شش گل در این بازی رقم خورد. هنوز تجربه بازی با سپاهان برای ما تازه است. تا روز بازی تمرکزمان را حفظ کردیم و در طول بازی هم باهوش ظاهر شدیم. گسترش فولاد هم تمام تلاش خود را به کار گرفت تا نتیجه بگیرد. گسترش فولاد جوانمردانه بازی کرد، اما ما امروز خیلی خوب بودیم. تیم ما یکی از باشخصیت‌ترین تیم‌هاست که می‌تواند قهرمان شود.

دلیل اینکه گسترش نتوانست بازی کند ما بودیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که گفته بود بازی سختی پیش‌رو دارد، اما چرا گسترش فولاد نتوانست بازی خوبی انجام دهد، اظهار داشت: تنها دلیل اینکه گسترش فولاد نتوانست بازی کند، ما بودیم. سازماندهی ما خوب بود، تمرکز بالایی داشتیم و کل تیم‌مان خوب بازی کرد و فرصتی به گسترش فولاد ندادیم. بازیکنانم تمام تلاش خود را کردند و باید به آنها افتخار کرد که جوانمردانه و ورزشی بازی کردند. آنها نتایجی که گرفتند جوانمردانه بوده و البته خوب هم بازی کردند.

نمی‌خواهیم مقابل راه‌آهن قهرمانی را از دست بدهیم
برانکو درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: صددرصد می‌توانم بگویم که شانس داریم. استقلال خوزستان بازی سختی را مقابل ذوب‌آهن دارد. راه‌آهن با نتیجه‌ای که گرفت هنوز برای ماندن امید دارد و مقابل ما تلاش خواهد کرد که غافلگیری‌مان کند. بازی سختی داریم و نمی‌خواهیم دوباره مقابل راه‌آهن قهرمانی را از دست بدهیم.

 

کد خبر : ۳۶۹۱۸۴