خبرگزاری کار ایران

استقلال خوزستان شانس زیادی برای قهرمانی دارد

کمالوند: امروز روز خوب پرسپولیس و روز بد ما بود/ورزشگاه یادگار امام (ره) خانه ما نیست

سرمربی گسترش فولاد گفت: استقلال، استقلال خوزستان، تراکتورسازی و هیچ تیم دیگری مانند ما نتوانست در زمین خودش امتیاز جمع کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، فراز کمالوند پس از شکست 4 بر 2 گسترش فولاد تبریز مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: استقلال، استقلال خوزستان، تراکتورسازی و هیچ تیم دیگری مانند ما نتوانست در زمین خودش امتیاز جمع کند. وقتی ورزشگاه ما را تغییر دادند، از نظر روانی به‌هم ریختیم. بعد گفتند که کمالوند کار سیاسی انجام داده است، اما هواداران پرسپولیس را آوردند پشت نیمکت ما نشستند که این هم اشتباه بود.

مقابل حریف گردن کلفتی بازی کردیم
وی افزود: البته ما مقابل حریف گردن کلفتی هم بازی کردیم و من هم در این چند روز چیزی نگفتم، چون نمی‌خواستم با برخی حرف‌ها تمرکز بازیکنان ما به‌هم بخورد. گئورگیف روز جمعه مصدوم شد که باعث شد دروازه‌بان اصلی‌مان را نداشته باشیم و امروز دو گل را روی اشتباه داود نوشی‌صوفیانی خوردیم. در طول هفته روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم و درست روی همان نقطه‌ای که کار کرده بودیم، گل خوردیم. روی هر دو گلی که روی ضربه ایستگاهی خوردیم امیرحسین کریمی مقصر بود و روی دو گل دیگرمان هم داود نوشی‌صوفیانی مقصر بود.

امروز روز خوب پرسپولیس و روز بد ما بود
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با مقایسه تیمش نسبت به دوره‌های قبلی لیگ خاطرنشان کرد: نتایج گسترش فولاد امسال فوق‌العاده بود. ما از دوره‌های قبلی لیگ بهتر نتیجه گرفتیم که در دو دوره قبلی 30 و 32 امتیاز گرفتیم، اما تا این لحظه 38 امتیاز کسب کرده‌ایم. در هر دوره تورنمنتی ممکن است هر تیمی چنین روزی داشته باشد، خیلی نارحت هستم و می‌خواستم برنده باشیم، اما امروز روز خوب پرسپولیس و روز بد ما بود. ما امروز مقابل پرسپولیسی چهار گل خوردیم که دو هفته پیش هم به استقلال چهار گل زده بود.

غیبت دروازه‌بان‌مان باعث باخت ما شد
کمالوند در خصوص اینکه آیا حضور سامان نریمان‌جهان در ترکیب جنبه روحی و روانی داشت یا اینکه فنی بود، گفت: سؤال شما کاملاً منطقی است. حضور سامان در ترکیب 50 درصد به‌دلیل مسائل فنی و 50 درصد به‌دلیل مسائل روحی و روانی بود. سامان نریمان‌جهان چون سال قبل به پرسپولیس گل زده بود و روحیه بالایی داشت، در ترکیب قرار گرفت. نمی‌توان گفت که بد بازی کرد و خوب بود. معتقدم با گل دومی که خوردیم شیرازه تیم ما از هم پاشید و از فاصله‌ای که انصاری گل زد روحیه تیم ما پایین آمد. خیلی سخت است بعد از چنین گلی روحیه تیم را برگردانیم. من معتقدم که غیبت دروازه‌بان‌مان باعث باخت‌مان شد، به‌خصوص روی گل دوم و چهارم اشتباه دروازه‌بان باعث شد، گل بخوریم.

وی درباره عدم حضور سیدمهدی سیدصالحی در ترکیب اصلی و اینکه چرا با وجود غیبت محسن بنگر او در ترکیب قرار نگرفت که ضربات سر را بزند، اظهار داشت: تصورم این بود که با توپ‌های بلند از پشت مدافعان پرسپولیس استفاده کنیم. همیشه بعد از بازی‌ها علامت سؤال‌هایی وجود دارد. این را هم باید بگویم هفته قبل مقابل سپاهان روی یاری که سیدصالحی باید می‌گرفت گل خورده و باختیم که یارگیری سیدصالحی خوب نبود. این صحبت‌ها فقط برای بعد از بازی است، اما باید بگویم که پرسپولیس روز خوبش بود و ما روز بدمان.

همان‌طور که 4 گل به ذوب‌آهن و استقلال اهواز زده بودیم امروز هم 4 گل خوردیم
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد با اشاره به شکست پرگل تیمش افزود: امسال بازی‌های پرگل لیگ را ما داشتیم. چهار گل به استقلال اهواز زدیم، چهار گل به ذوب‌آهن زدیم که نماینده فوتبال ما در آسیاست و همان‌طور که چهار گل به این تیم‌ها می‌زنیم، ممکن است یک روز هم چهار گل بخوریم.

شاید اگر با یک گل به رختکن می‌رفتیم، خیلی چیزها تغییر می‌کرد
کمالوند خاطرنشان کرد: ما برای نیمه دوم هم برنامه داشتیم. پیمنتا را برای نیمه دوم حفظ کرده بودیم. اگر نیمه اول مساوی می‌شد، پیمنتا را به زمین می‌آوردیم. گل دوم که اواخر نیمه اول هم بود شیرازه تیم ما را از هم پاشید. شاید اگر با یک گل به رختکن می‌رفتیم، خیلی چیزها تغییر می‌کرد. اینکه کدام بازیکن در ترکیب باشد یا نباشد، بعد از بازی‌ها همیشه هست، همان‌طور که قبل از بازی می‌گویند چرا این بازیکن یا آن بازیکن را در ترکیب قرار نمی‌دهید. به‌نظرم باید این مسائل را فراموش کنیم و برای بازی با فولاد آماده شویم تا با پیروزی در بازی آخر شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

ورزشگاه یادگار امام (ره) خانه ما نیست
وی ادامه داد: ما امسال تنها تیمی بودیم که 13 بازی داخل خانه بازی کردیم. بازی مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شد که خانه ما نیست. این در حالی است که پرسپولیس و استقلال در یک فصل 17، 18 بازی در ورزشگاه آزادی دارند. البته بازی با تراکتورسازی را دوست دارم که در یادگار امام (ره) بازی کنیم تا تماشاگران بیایند، اما برای این بازی فکر می‌کنم می‌توانستیم در زمین خودمان میزبان باشیم.

داور پنالتی ما را نگرفت
کمالوند بار دیگر به شکست پر گل تیمش اشاره کرد و گفت: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. همان‌طور که تراکتورسازی در تهران سه گل به استقلال می‌زند، در مشهد مقابل سیاه‌جامگان دو گل می‌خورد. به نظرم بازهم بازی 4 بر 2 از بازی 2 بر صفر قشنگ‌تر است. نمی‌خواهم درباره مسائل داوری صحبت کنم، اما اعتقاد دارم در این بازی هم یک پنالتی روی محمد ابراهیمی گرفته نشد و نمی‌دانم گلی که زدیم آفساید بود یا نه. نمی‌خواهم درباره داوری نقدی کنم، این فقط اعتقاد من است.

همین که قبل از عید ماندن‌مان را در لیگ قطعی کردیم، یعنی نتایج‌مان خوب بوده است
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص اینکه تیمش نسبت به فصل‌های گذشته بهتر بازی کرده و نتیجه گرفته است، اظهار داشت: ما اکنون هفته ماقبل پایانی لیگ هستیم که با پرسپولیس بازی کردیم. اگر این بازی را در فصل قبل انجام می‌دادیم و نمی‌بردیم، سقوط می‌کردیم. گسترش فولاد امسال خیلی تغییر کرده بود. بودجه ما زیاد نشده، اگر هم باور ندارید از مدیریت باشگاه می‌توانید سؤال کنید. همین که ما قبل از عید ماندن‌مان را در لیگ قطعی کردیم، یعنی نتایج‌مان خوب است.

باید شاکله اصلی گسترش فولاد را حفظ کنیم و پله پله بالا برویم
وی افزود: استقلال خوزستان یک سال با تفاضل گل در لیگ برتر ماندنی شد و یک سال هم به پلی‌آف رفت که پایه‌هایش را قوی کرد و اکنون مدعی قهرمانی شده است. ما باید شاکله اصلی گسترش فولاد را حفظ کنیم و پله پله بالا برویم. این فصل زودتر از فصل‌های قبل در لیگ ماندنی شدیم و سال آینده باید به دنبال رتبه‌های پنجم و ششم باشیم، دو فصل بعد به‌دنبال سهمیه و کم کم حتی به قهرمانی هم فکر کنیم. باید پله پله جلو برویم.

استقلال خوزستان شانس زیادی برای قهرمانی دارد
وی در پاسخ به این سؤال که کدام تیم شانس قهرمانی دارد، گفت: استقلال خوزستان شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

 

کد خبر : ۳۶۹۱۸۰