خبرگزاری کار ایران

فضای مجمع بسیار عالی بود

ابرقویی‌نژاد: تاج کار بسیار سختی در فدراسیون خواهد داشت

رئیس هیات فوتبال اصفهان گفت: واقعیت امر این است که همه ما در خانواده فوتبال به این جمع‌بندی رسیده بودیم که آقای تاج بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال است.

علی اکبر ابرقویی‌نژاد، رئیس هیات فوتبال اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برگزاری انتخابات روز گذشته فدراسیون فوتبال و انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: واقعیت امر این است که همه ما در خانواده فوتبال به این جمع‌بندی رسیده بودیم که آقای تاج بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال است و باتوجه به همین جمع‌بندی بود که ایشان با 50 رای و با قاطعیت از سوی مجمع به عنوان رئیس انتخاب شد. این رای خودش نشان دهنده این موضوع است که مجمع می‌خواست بدون حرف و حدیث کار را پیش ببرد.

او ادامه داد: همچنین علیرغم تمام مسائلی که قبل از انتخابات مطرح می‌شد که یکی از آن‌ها گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس بود، مجمع تصمیم گرفت تا آقای کفاشیان را هم به عنوان نایب رئیس اول انتخاب کند که این هم نشان دهنده این بود که اعضای مجمع اصلاً این گزارش را قبول نداشتند و بدون توجه به این مسائل و با حفظ استقلال مجمع به کار خود پرداختند و تصمیم گرفتند.

ابرقویی‌نژاد تصریح کرد: واقعیت فوتبال ما همین بود. دیروز 95% اعضای مجمع در جلسه حضور داشتند و این یکی از نکات بسیار مهم انتخابات روز گذشته بود. تمام اعضا برای برون رفت فوتبال از بن بست احساس مسئولیت می‌کردند و علیرغم تمام حرف و حدیث‌هایی که بود، مجمع به بهترین نحو برگزار شد و به نظر این یکی از بهترین مجمع‌هایی بود که در چند سال اخیر برگزار شده است.

رئیس هیات فوتبال اصفهان همچنین راجع به شخص مهدی تاج عنوان کرد: ایشان مراحل مختلفی را در فوتبال تجربه کرده است و به هر شکل توانایی‌های او ثابت شده است. تاج به فضای فوتبال کاملاً آشناست و مجمع هم بخاطر همین که می‌دانست می‌تواند فدراسیون فوتبال را اداره کند به او رای داد.

ابرقویی‌نژاد در پایان گفت: من معتقدم که تاج برای اداره فوتبال کار بسیار سختی پیش رو خواهد داشت. شرایط فدراسیون متاسفانه خوب نیست و مشکلات پیش روی رئیس جدید زیاد است و او باید برای برطرف کردن این مشکلات تلاش زیادی بکند.

 

کد خبر : ۳۶۸۸۴۴