خبرگزاری کار ایران

عابدینی: گلایه‌های وزیر نباید موجب دلخوری شود/لباس تیم ملی واقعاً بی‌کیفیت است

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: وزیر گلایه کرد که تعامل با دولت معنا و مفهومی ندارد. او گفت که شما نیاز خودتان را از دولت می‌گیرید، اما تعامل‌ و نیازتان را در جای دیگری برآورده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر عابدینی در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: وزیر ورزش در مجمع گلایه‌هایی داشت که البته این گلایه‌ها باعث دلخوری و نگرانی نیست. گلایه‌های او واقعیت‌هایی است که خواسته باید با دولت تعامل داشته باشیم. در حال حاضر در سالن در حال اخذ رأی هستند. 73 نفر در مجمع حضور دارند و همه رأی می‌دهند و رأی سفید نخواهیم داشت. شاید به‌زعم برخی افراد هر کسی انتخاب شود، تمام برازندگی‌ها را نداشته باشد.

وی درمورد گلایه‌های وزیر ورزش افزود: وزیر گلایه کرد که تعامل با دولت معنا و مفهومی ندارد. او گفت که شما نیاز خودتان را از دولت می‌گیرید، اما تعامل‌ و نیازتان را در جای دیگری برآورده می‌کنید.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ درمورد اینکه آیا انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود، تصریح کرد: فرض بگیریم که انتخابات به دور دوم کشیده شود، پنجاه به اضافه یک مورد لحاظ قرار می‌گیرد. در حضور وزیر ورزش، علی کفاشیان نیز این موضوع را تأیید کرد.

عابدینی با بیان اینکه رئیس جدید فدراسیون فوتبال و یا وزارت ورزش به‌تنهایی نمی‌توانند امکانات را در اختیار تیم ملی قرار دهند، گفت: اگر می‌خواهیم فوتبال‌مان پیشرفت کرده و امکانات کاملی در اختیار تیم ملی قرار گیرد، تمام ارکان باید دست‌به‌دست هم دهند تا فوتبال به جایگاه واقعی‌اش برسد. ما رقبای سرسختی داریم که گوی سبقت را از ما گرفته‌اند و همین مسئله باعث می‌شود کارمان در آینده سخت شود. تیم ملی بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی را پیش‌رو دارد، بنابراین اگر می‌خواهیم در این راه موفق باشیم باید کمک کنیم تا تمامی امکانات در اختیار سرمربی تیم ملی قرار بگیرد. این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که تمامی ارکان دست به دست هم داده و به تیم ملی کمک کنند.

وی با انتقاد از پیراهن‌های جدید تیم ملی عنوان کرد: از روزی که از پیراهن جدید تیم ملی رونمایی شده است، فوتبالیست‌های زیادی با ما تماس حاصل کرده و عنوان می‌کنند که کیفیت پیراهن‌ها از هر نظر پایین است، حتی قسمت پایین تنه البسه تیم ملی بی‌کیفیت‌تر از بالا تنه آن است!

 

کد خبر : ۳۶۸۴۶۶