خبرگزاری کار ایران

معمای سوشا؛ مشکل بزرگ پرسپولیس

در شرایطی که تمام تیم‌های مدعی لیگ برتر دو هفته آخر صد در صد تمرکز خود را بر روی بازی‌های لیگ و کسب امتیاز گذاشته‌اند پرسپولیس باز هم مثل اکثر مقاطع فصل با مشکل بزرگی درون دروازه مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در شرایطی که تمام تیم‌های مدعی لیگ برتر دو هفته آخر صد در صد تمرکز خود را بر روی بازی‌های لیگ و کسب امتیاز گذاشته‌اند پرسپولیس باز هم مثل اکثر مقاطع فصل با مشکل بزرگی درون دروازه مواجه شده است. آن هم در روزهایی که تمام تمرکز تیم باید روی حریفان و پیروزی تیم باشد سوشا مکانی با اشتباه فنی‌اش در بازی قبل و حاشیه‌ای که در این یکی دو روز مکمل بازی ضعیفش شده، باعث شده تمام تمرکز برانکو برای این که شماره یک تیمش مقابل گسترش کدام دروازه‌بان باشد صرف شود.

همچنین مطمئنا این حاشیه‌ها تمرکز کل تیم را هم به هم خواهد ریخت. اخبار ضد و نقیضی که از اردوی سرخ‌ها به گوش می‌رسد به خوبی نشان دهنده اوضاع نابسامان داخل این تیم است. دیشب خبرآمد که برانکو، سوشا را از لیست هیجده نفره کنار گذاشته است. امروز خوردبین این خبر را تکذیب کرد. ساعاتی بعد روابط عمومی فقط اعلام کرد که سوشا به تبریز می رود؛ یعنی حضورش درون دروازه نه تکذیب می شود نه تایید.

بیشترین احتمالی که در این میان مطرح می‌شود این است که سوشا همراه تیم به تبریز خواهد رفت اما جای خود را دروان دروازه به لوبانف خواهد داد. اگرچه برانکو نشان داده که حتی در بدترین شرایط هم دوست دارد پای سوشا مکانی بایستد.

 

کد خبر : ۳۶۸۴۶۱