خبرگزاری کار ایران

لحظه به لحظه با مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال

تاج: باید با وزارت ورزش تعامل داشت و تعامل با دولت نافی استقلال فدراسیون فوتبال نیست

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از ساعت 9:30 امروز با حضور 67 نفر از 73 نفر (شنبه 18 اردیبهشت 95) آغاز شد تا فوتبال رئیس چهار سال آینده خود را بشناسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از ساعت 9:30 امروز با حضور 67 نفر از 73 نفر (شنبه 18 اردیبهشت 95) آغاز شد تا فوتبال رئیس چهار سال آینده خود را بشناسد. 

بعد از مصطفی آجرلو که به عنوان یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال در صحن مجمع راجع به برنامه‌های خود صحبت کرد، سخنران بعدی مهدی تاج بود که در مورد برنامه‌های خود گفت: مجمع رکن اصلی قانون‌گذاری و تدوین تاکتیک‌ها و متدهای اجرایی می‌دانم. هیچ گزارش مالی و... هم نیست که در هیئت رئیسه بررسی شود و باید مجمع درباره آن تصمیم بگیرد.

وی افزود: به کار گماری تمام نیروهای کارآمد و ماهر از برنامه‌های من است و باید با تمام نهادها و سازمان‌ها تعامل داشت که این رویه من است. باید با وزارت ورزش تعامل داشت و تعامل با دولت نافی استقلال فدراسیون فوتبال نیست. این مسئله باعث رشد فوتبال خواهد شد آن هم فوتبالی که متهم به فساد، بی‌اخلاقی و... شده است.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: استقلال فدراسیون فوتبال همانطور که مدنظر اصلی مدیران فوتبال بوده، را به عنوان یک عضو کوچک دنبال خواهم کرد. درباره اقداماتی که باید انجام شود، اعتقاد من این است که رویه فوتبالی کشور مساعد بوده و اتفاقات فوتبالی خوب بوده است.

تاج گفت: پاسخگویی وظیفه اصلی من و فدراسیونی است که من آن را اداره خواهم کرد. باید پاسخگویی به تمام ارکان وجود داشته باشد و این را مورد توجه قرار خواهم داد. سؤال پرسیدن حق وزارت ورزش، رسانه‌ها و مردم است.

وی اظهار داشت: چهار سازمان برای فدراسیون در نظر دارم که واحد اقتصادی با شیوه درآمدزایی است. سازمان تیم ملی فوتبال، سازمان لیگ و سازمان فوتسال و فوتبال ساحلی هم دیگر سازمان‌های ماست.

 

کد خبر : ۳۶۸۴۱۸