خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی مطرح کرد:

شنبه معلوم خواهد شد که انتخابات برگزار می‌شود یا نه

رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت: به طور قطع مجمع تشکیل خواهد شد. اما اینکه در جلسه مجمع چه اتفاقی بیفتد و چه مسائلی مطرح شود و چه تصمیمی گرفته شود دیگر چیزی است که در روز شنبه مشخص خواهد شد.

جواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی و عضو مجمع فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در واکنش به شایعات مبنی بر تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون برای تمام اعضای مجمع دعوتنامه حضور در مجمع روز شنبه را ارسال کرده است و تمام کارهای مقدماتی این کار را هم انجام داده‌اند که انتخابات برگزار شود و ما هم به عنوان اعضای مجمع روز شنبه به مجمع خواهیم رفت و به طور قطع مجمع تشکیل خواهد شد. اما اینکه در جلسه مجمع چه اتفاقی بیفتد و چه مسائلی مطرح شود و چه تصمیمی گرفته شود دیگر چیزی است که در روز شنبه مشخص خواهد شد.

او در ادامه راجع به نحوه برگزاری انتخابات و اینکه آیا رای‌گیری با شیوه دو سوم آرا و یا نصف+1 خواهد بود تصریح کرد: من واقعاً نمی‌دانم چرا باید چنین مسائلی مطرح شود و کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند دنبال چه چیزی هستند. مجمع فدراسیون بر اساس اساسنامه برگزار می‌شود و فدراسیون هم بر اساس اساسنامه فعالیت می‌کند. پس ملاک برای برگزاری انتخابات هم اساسنامه خواهد بود و هرچیزی که در اساسنامه راجع به نحوه برگزاری انتخابات گفته شده باشد، باید به صورت قانونی اجرا شود و فکر نکنم بحث دیگری در این زمینه باقی بماند.

رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی همچنین در خصوص شناخت خود از سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال و توانایی آن‌ها برای اداره فوتبال کشور عنوان کرد: من هر سه نامزد را می‌شناسم. هر سه نفر فوتبالی هستند و در فوتبال حضور داشته‌اند و توانایی این را دارند که فدراسیون را اداره کنند. قطعاً برنامه‌های خوبی هم برای کمک به فوتبال خواهند داشت. از نظر من هر سه شانس یکسانی برای انتخاب شدن دارند و دیگر باید دید انتخاب اعضای مجمع چه کسی خواهد بود.

با دستور سازمان لیگ، بازی روز یکشنبه گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس از ورزشگاه بنیان دیزل به ورزشگاه یادگار امام منتقل شد. ششگلانی در واکنش به این موضوع گفت: بازی گسترش و پرسپولیس از ابتدا قرار بود در ورزشگاه یادگار امام برگزار شود. یعنی چند ماه پیش که سازمان لیگ برنامه بازی‌ها را اعلام کرد از همان روز اعلام شده بود این بازی در ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد. البته باشگاه گسترش بعداً به سازمان لیگ نامه زد و درخواست کرد بازی به بنیان دیزل برود که سازمان لیگ به این نامه جواب نداد. ولی در کل برای ما فرقی نداشت و ندارد که بازی کجا برگزار شود چون هر دو ورزشگاه از شرایط خوبی برخوردار هستند.

وی در پایان همچنین راجع به بازی استقلال و تراکتورسازی و اهمیت این دیدار برای تبریزی‌ها گفت: من مطمئن هستم که بازیکنان تراکتور در این دیدار با 100% توان خود بازی خواهند کرد. برای اینکه تراکتور شانس کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان را دارد و نیاز دارد که در این بازی به پیروزی برسد و هواداران هم با حمایت خود انگیزه زیادی به تیم خواهند داد. به همین دلیل من مطمئنم تراکتور با همه توان خود در این بازی حاضر خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۶۷۸۰۲