خبرگزاری کار ایران

کی‌روش و برانکو اساتید من بوده‌اند

نصرتی: تغییر ورزشگاه به نفع پرسپولیس است

نصرتی معتقد است تغییر ورزشگاه به نفع پرسپولیس تمام می‌شود.

محمد نصرتی، بازیکن تیم فوتبال گسترش‌فولاد در گفت‌وگو با ایلنا، راجع به مصدومیتش گفت: خیلی دوست داشتم که این هفته مقابل پرسپولیس به میدان بروم. اما مصدومیتم باعث شد فصل را از دست بدهم. تمرینات سبک مثل دوچرخه ثابت و تمرینات بالا تنه را انجام می‌دهم. احتمالا از دو هفته دیگر شرایط تمرین پیدا می‌کنم.

نصرتی درباره شرایط مسابقه این هفته گسترش‌فولاد با پرسپولیس گفت: شرایط بازی برای هر دو تیم سخت و حساس است. مدیران گسترش از ما قول گرفته‌اند که در پایان لیگ‌ برتر از رده هشتم پایین‌تر نباشیم و پرسپولیس هم به دنبال قهرمانی است. هم تیم ما و هم پرسپولیس برای سه امتیاز به میدان می‌روند. هر دو تیم جوان و با انگیزه‌اند و این نوید یک بازی زیبا و حساس را می‌دهد.

وی درباره تغییر ورزشگاه میزبان، از بنیان‌دیزل به یادگار امام گفت: این وضعیت به نفع پرسپولیس است زیرا ما ورزشگاه خانگی‌مان بنیان دیزل است. ما شرایط و وضعیت بنیان‌دیزل را می‌شناسیم و به آن عادت کرده‌ایم. اما در استادیوم یادگار امام به جز یک بازی که در خانه تراکتورسازی انجام شد دیگر بازی نکرده‌ایم و این ورزشگاه برای ما آن چنان آشنا نیست.

بازیکن سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دوست دارد کدام تیم در این مسابقه برنده شود گفت: من بازیکن گسترش‌فولاد هستم و شرایط ما حساس است و باید از رتبه هشتم پایین‌تر نیاییم. اما قلبا دوست دارم که پرسپولیس قهرمان شود و این برای من قابل کتمان نیست زیرا یک پرسپولیسی بوده و هستم.

وی در پایان راجع به سوال برنامه 90 و رقابتی که بین برانکو و کی‌روش بود گفت: من با هردوی این مربیان کار کرده‌ام و چیزهای بسیار زیادی آموخته‌ام. هر دو مربیان بسیار سطح بالا و با کیفیت هستند. من هم دیشب در این مسابقه شرکت کردم اما اجازه بدهید رای من محفوظ بماند. زیرا هر دوی‌شان استاد من هستند.

کد خبر : ۳۶۷۷۴۶