خبرگزاری کار ایران

سیچلو: تیم ملی هر روز آماده‌تر می‌شود/ تضمین می‌کنم که به المپیک می‌رویم

مربی تیم‌ ملی والیبال می‌گوید شناخت کاملی از حریفان ایران داریم و روی سیستم مقابله با این تیم‌ها کار می‌کنیم.

 به گزارش ایلنا، خوان سیچلو در حاشیه تمرین امروز تیم ملی درباره میزبان آمادگی این تیم برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک گفت: تیم ملی هر روز آماده تر از گذشته می شود. تدارک دو مسابقه دوستانه در فرانسه را دیدیم تا با نقاط ضعف و قوت تیم به خوبی آشنا شویم.

وی تصریح کرد: در تمرینات این روزها سیستم های دفاعی، توپگیری و حمله را مرور و تنظیم می کنیم تا در آستانه بازی های انتخابی به ۱۰۰ درصد آمادگی کامل برسیم.

سیچلو در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر در کادر فنی تیم ملی والیبال، تغییر در تمرینات را نیز به همراه داشته است یا خیر؟ گفت: من نمی دانم مربیان قبلی چگونه کار می کردند. اما این را می دانم که هم اکنون تیم ملی سخت در حال تمرین است و تلاش می کنیم که بلیت ریو را به دست آوریم.

وی با بیان اینکه کسب سهمیه آسان نخواهد بود، گفت: هشت تیم شرکت کننده در مسابقات انتخابی شانس یکسانی برای کسب سهمیه دارند، بنابر این تیم ایران نیز برای رسیدن به هدف باید تلاش گسترده داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ایران حتما سهیمه المپیک کسب می کند، گفت: من می توانم تضمین کنم که تیم ملی والیبال ایران با تمام تلاش برای کسب سهمیه به میدان می رود. ملی‌پوشان والیبال ایران باتجربه و خوب هستند و توانایی کسب سهمیه المپیک را دارند.

مربی تیم ملی والیبال درباره میزان شناخت از حریفان ایران در انتخابی المپیک گفت: به خوبی از حریفان شناخت داریم. قبلا این کار را انجام دادیم و با نقاط ضعف و قوت آنان آشنا شدیم و از این بابت نگرانی نداریم.

وی تصریح کرد: همچنین مطالعاتی روی بازیکنان تیم خودمان انجام دادیم که بتوانیم سیستم ها را برای مقابله با حریفان بهتر آماده کنیم.

سیچلو درباره شرایط کلی بازیکنان گفت: همه بازیکنان انگیزه زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارند. بازیکنان پیوسته و مداوم در تمرینات حضور دارند و امیدوارم در زمان مورد نیاز بتوانند به خوبی از تمرینات در مسابقه بهره ببرند.

کد خبر : ۳۶۷۵۹۵