خبرگزاری کار ایران

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با ایلنا:

تیم‌های ایرانی و عربستان نمی‌خواهند مقابل یکدیگر بازنده باشند

بیژن ذوالفقارنسب گفت:‌ با توجه به اینکه صعود دو تیم تراکتورسازی و ذوب آهن قطعی شده است، بهتر است مربیان دو تیم به جوانان خود میدان بدهند.

بیژن ذوالفقارنسب، کارشناس فوتبال ایران در مورد بازی ذوب‌آهن و النصر عربستان به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: این مسابقه از دو جهت بسیار مهم است. یکی اینکه با توجه به مناقشاتی که بین دو کشور ایران و عربستان به وجود آمده است و به ورزش هم کشیده شده است، هیچ‌ یک از دو تیم دلشان نمی‌خواهد بازنده این مسابقه باشد. مسئله مهم دوم این است که ذوب‌آهن و تراکتورسازی با توجه به اینکه صعودشان قطعی شده است، بهتر است به بازیکانان جوان خود میدان دهند.

او ادامه داد: این بازی می‌تواند برای بازیکنان جوان بسیار مهم باشد، چرا که تجربه آنها بالا می‌رود و می‌توانند در بازی‌های آینده مثمر ثمر باشند.

کارشناس فوتبال ایران در مورد بازی تراکتورسازی و الهلال عربستان گفت: تراکتورسازی هم شرایط ذوب‌آهن را دارد و صعودش قطعی شده است، بنابراین بهتر است که به بازیکنان جوان خود میدان دهند. ضمن اینکه آنها یک بازی سخت مقابل استقلال دارند که کادرفنی تراکتور باید فکر آن بازی مهم هم باشند، چرا که برای کسب سهمیه می‌جگند.

ذوالفقارنسب در پاسخ به این سوال که دو تیم تراکتورسازی و ذوب‌آهن پتانسیل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارند یا خیر گفت:‌ کار در مراحل بعدی برای این دو تیم بسیار سخت است، چرا که تیم‌های ژاپنی، کره‌ای و چینی بسیار با برنامه کار می‌کنند. اما ما هم نباید ناامید باشیم  و امیدوارم با حمایت‌هایی که از این دو تیم ‌می‌شود بتوانند نتایج خوبی را در آسیا کسب کنند.

 

کد خبر : ۳۶۷۱۳۴