خبرگزاری کار ایران

واکنش جالب پیشکسوت دروازه‌بانی پرسپولیس راجع به مهدی رحمتی

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که مشکلات روحی باعث افت سوشا مکانی شده است.

وحید قلیچ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به عملکرد سوشا مکانی درون دروازه پرسپولیس گفت: اتفاقی که در بازی با نفت افتاد چیز عجیبی نبود و ادامه معظلی بود که پرسپولیس در دو فصل اخیر داشته است. متاسفانه شرایط در پرسپولیس به نحوی برای سوشا پیش رفت که باعث شد او در دو فصل اخیر تبدیل به پاشنه آشیل پرسپولیس شود. این حرف به معنی این نیست که او گلر بدی است. منظور من این است که سوشا در پرسپولیس از نظر روحی و روانی به مشکل خورده است.

او ادامه داد: گلری کردن فقط کار بدنی و تمرینات رفلکسی انجام دادن نیست. یک گلر به دلیل حساسیت پستی که بازی می‌کند باید بیشتر از بقیه بازیکنان آمادگی روحی داشته باشد که در خصوص سوشا چنین چیزی وجود ندارد.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس پیرامون همین موضوع افزود: این مشکلات را من از جشم مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس می‌بینیم و اعتقاد دارم او مربی خوبی نیست و نمی‌تواند ارتباط خوبی با سوشا برقرار کند. در طول فصل بارها آقای برانکو از سوشا حمایت کرده است، اما وقتی مربی گلرهای تیم نمی‌تواند دروازه‌بان اصلی تیم را از نظر روحی آماده کند نتیجه‌اش این می‌شود که تمام این حمایت‌ها بی‌فایده شده است.

پیشکوست پرسپولیس همچنین راجع به مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال نیز تصریح کرد: استقلال در این فصل بسیاری از بازی های خود را با درخشش رحمتی برده است و در بازی با سایپا هم همین اتفاق افتاد. به نوعی رحمتی کلیدی‌ترین بازیکن استقلال در این فصل بوده است و دلیل اصلی درخشش او را من حضور مربیان خوبی می‌دانم که در کنارش حضور دارند و هر روز با او کار می‌کنند.

قلیچ در پایان راجع به پیوستن احتمالی علیرضا بیرانوند به پرسپولیس برای فصل بعد و اینکه آیا او می تواند مشکل دروازه‌بانی پرسپولیس را برطرف کند یا خیر گفت: سوشا به عنوان یک گلر خیلی خوب از فولاد به پرسپولیس آمد، اما به دلیل نبود یک مربی خوب تبدیل به یک دروازه‌بان درجه دو شد. حالا اگر بیرانوند هم به پرسپولیس بیاید وقتی مربی خوبی کنارش نباشد شرایط همینطور خواهد بود و نتیجه چیزی خواهد شد که حالا هست.

 

کد خبر : ۳۶۶۷۷۷