خبرگزاری کار ایران

امتیاز بازی با صبا را خیلی راحت از دست دادیم

کرمانی‌مقدم: شک نکنید پرسپولیس قهرمان می‌شود

مربی تیم سیاه‌جامگان اعتقاد دارد اگر این تیم در بازی برابر ذوب‌آهن نتیجه نگیرد کار سختی برای ماندن در لیگ خواهد داشت.

مرتضی کرمانی‌مقدم، مربی تیم سیاه‌جامگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شکست این تیم در بازی برابر صبا در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر گفت: متاسفانه بازی برابر صبا را خیلی راحت از دست دادیم و در حالی که خیلی خوب بازی کردیم، موقعیت‌سوزی کردیم و دست خالی بازی را ترک کردیم که همین هم باعث شد کارمان برای ادامه لیگ خیلی سخت شود.

او در ادامه راجع به دوبازی باقی مانده سیاه‌جامگان نیز افزود: هر دوبازی باقی مانده ما خیلی سخت است. مخصوصاً بازی برابر ذوب‌‌آهن در اصفهان که اگر نتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم واقعاً در شرایط دشواری قرار خواهیم گرفت. بازی آخر هم که برابر ملوان سختی خودش را دارد. اما ما باید اول به بازی برابر ذوب‌آهن فکر کنیم. متاسفانه باخت برابر صبا معادلات ما را بهم زد و اگر این بازی را برده بودیم شرایط خیلی متفاوت می‌شد. ولی الان کار سختی پیش رو داریم.

کرمانی مقدم همچنین راجع به دلایل افت تیم سیاه‌جامگان در اواسط نیم فصل دوم اظهار داشت: به نظر من ما بیشتر دچار بدشانسی شدیم. از بعد از بازی با پدیده که موقعیت‌های زیادی را در آن بازی از دست دادیم به نوعی در هر بازی بدشانسی آوردیم و در حالی که خوب بازی می‌کردیم، اما چون از موقعیت‌هایمان استفاده نمی‌کردیم نتوانستیم نتیجه بگیریم. ضمن اینکه در چند بازی مثل دیدار برابر فولاد هم از داوری بد خیلی ضربه خوردیم و این هم علت دیگری در نتیجه نگرفتن ما بود.

مربی سیاه‌جامگان و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان راجع به شرایط سرخپوشان و شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ نیز گفت: پرسپولیس اگر بازی با نفت را می‌برد قطعاً قهرمان لیگ می‌شد، اما علیرغم این باخت هم هنوز چیزی از دست نرفته است و من شک ندارم که پرسپولیس در هفته آخر با پیروزی برابر راه‌آهن قهرمان لیگ خواهد شد و برابر هواداران جام را بالای سر می‌برد. دوبازی باقی مانده استقلال نسبت به پرسپولیس سخت‌تر است و من مطمئن هستم که استقلال در این دوبازی امتیاز از دست می‌دهد. هواداران پرسپولیس باید بدانند که با یک باخت چیزی از دست نرفته است و این تیم قطعاً قهرمان خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۶۶۶۹۰