خبرگزاری کار ایران

احمدزاده: برای سه امتیاز به تبریز آمده‌ایم/ هوادارن ملوان تنهایمان نگذارند

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: بازی‌ تیم‌های تراکتورسازی و ملوان در سال‌های گذشته همیشه خاطره‌انگیز بوده است.

به گزارش ایلنا، محمد احمد‌زاده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از فینال جام حذفی 1354 تا این لحظه 2 تیم بازی‌های زیبایی را مقابل یکدیگر انجام دادند و بازی‌های 2 تیم همیشه خاطره‌انگیز بوده است که امیدوارم دیدار فردا نیز دیداری تماشایی از آب در آید.

وی افزود: امیدوارم در دیدار فردا هوادارانی که به استادیوم می‌آیند از بازی لذت ببرند و تیمی که مستحق پیروزی است بتواند زمین مسابقه را با دستی پر ترک کند. ما برای 3 امتیاز به تبریز آمدیم و یک امتیاز این دیدار راضی‌مان نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در مورد اینکه چقدر امیدوار است تیمش بتواند در لیگ برتر بماند گفت: بازی‌های پایانی برای همه تیم‌ها شرایط خاص خودش را دارد و ما نیز امیدواریم که در این هفته‌ها خوب نتیجه بگیریم تا کارمان به اما و اگر و لحظات پایانی کشیده نشود.

احمدزاده تصریح کرد: برای دیدار فردا همه بازیکنانمان مصمم شده‌اند که یک بازی خوب را انجام داده و 3 امتیاز را از تبریز با خود به سوغات ببرند.

وی درباره غایبان تیمش برای دیدار فردا گفت: سیدحسین حسینی دروازه‌بان ما به دلیل مصدومیت در این دیدار به تبریز نیامده است و ما در این دیدار باید از یکی از دروازه‌بانان جوان خود استفاده کنیم. همچنین محمد ستاری تنها محروم است تیم ما محسوب می‌شود که نمی‌تواند در دیدار فردا برای ما بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: امیدوارم فردا برای ما یک روز خوب باشد که بتوانیم علاوه بر ارائه یک بازی زیبا 3 امتیاز را هم مال خود کنیم تا شرایطمان در جدوه رده‌بندی بهتر شود. همچنین امیدواریم بازی زیبایی را 2 تیم ارائه دهند تا هوادارانی که به استادیوم آمده‌اند لذت ببرند. هواداران ما در اصفهان و اهواز برای تشویق ما به استادیوم آمده بودند و من ممطئنم که آنها تیم‌ ما را در تبریز نیز تنها نخواهند گذاشت و برای تشویق‌مان به استادیوم خواهند آمد.

احمد‌زاده با اشاره به فوت مهرداد اولادی و انگیزه گرفتن بازیکنانش خاطرنشان کرد: پدر مهرداد اولادی از تک تک بازیکنان ما درخواست کرد که با برد در این دیدار روح او را هم شاد کنند و به همین دلیل بازیکنانمان امیدوارند که در دیدار فردا با یک نتیجه خوب روح مهرداد اولادی را شاد کنند.

وی گفت: شرایط موجود تیم ملوان در جدول رده‌بندی و فوت مهرداد اولادی انگیزه 2 برابر را به بازیکنانمان تزریق کرده است که می‌تواند باعث موفقیت‌های آینده این تیم بشود.

کد خبر : ۳۶۵۵۶۵