خبرگزاری کار ایران

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با ایلنا:

مجمع فدراسیون فوتبال خواهان انتخابات آزاد است/ برنامه اقتصادی باید اولویت نامزدها باشد

عضو مجمع فدراسیون فوتبال معتقد است هر وقت که وزرات ورزش از نامزد خاصی حمایت کرده است، آن فرد بازنده انتخابات بوده است.

مسعود رضاییان، مدیرعامل باشگاه ملوان و عضو مجمع فدراسیون فوتبال، در مورد سه نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: من هر سه نامزد را از نزدیک می‌شناسم و می‌دانم که هر سه از توانمندی‌های خاصی برخوردار هستند. با فضای فوتبال ایران و حاشیه‌ها و التهاب‌های آن آشنایی دارند و به نظر من هر سه می‌توانند از پس ریاست فدراسیون فوتبال برآیند.

او ادامه داد: البته هر یک از این سه نامزد باید بتوانند برنامه‌های اقتصادی و درآمدزایی‌ خود را به نحو احسن نمایش بدهند تا بتوانند از رقبای خود پیشی بگیرند. منظور من این است که باید برنامه‌ی بلند مدت خود را برای درآمدزایی و برنامه‌های اقتصادی باشگاه‌ها ارائه بدهند وگرنه اگر بدون برنامه باشند نمی‌توان تفاوتی بین آنها قائل بود.

هر سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در مورد تشکیل سازمان اقتصادی صحبت‌هایی را انجام داده‌اند، آیا مشکل اصلی فوتبال ایران نبود سازمان اقتصادی مناسب است؟‌ رضاییان در پاسخ به این سوال گفت: اینطور نیست که مشکلاتی در دیگر زمینه‌ها نداشته باشیم اما در مسائل مختلف فوتبالی به حد قابل قبولی رسیده‌ایم ، اما در بحث درآمدزایی واقعا زیر صفر هستیم و تفاوت بسیار فاحشی با بقیه کشورها داریم. پس واقعا به نظر من دغدغه اصلی فوتبال ایران بحث اقتصادی و درآمدزایی است.

در دوره‌های مختلف انتخابات فدارسیون فوتبال، معمولا وزارت ورزش گزینه دلخواه خود را وارد مجمع کرده است، به نظر می‌رسد در این دوره هم وزرات ورزش از گزینه خاصی حمایت می‌کند، هر چند که هنوز وزرات ورزش واکنشی نشان نداده است. رضاییان در این مورد عنوان کرد: به نظر من هر موقع وزرات ورزش از نامزدی حمایت کرده است آن نامزد بازنده انتخابات شده است، اعضای مجمع می‌خواهند انتخابات آزاد باشد و اگر احساس کنند مسائلی دیگر در انتخابات دخیل است روی رای آنها تاثیر می‌گذارد.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد عملکرد کفاشیان در دوره ریاست خود گفت:‌ علی کفاشیان بسیار آرام و صبورانه با مسائل برخورد کرد. درست است که در دوره ریاست او افت و خیزهایی در فوتبال داشته‌ایم اما به نظر من عملکرد کفاشیان قابل قبول بود.

رضاییان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا سازمان لیگ وعده پرداخت مطالبات باشگاه ملوان را داده است یا خیر گفت: فعلا که ما دریافتی از سازمان لیگ نداشتیم اما وعده‌ی حواله خودرو را دادند که ما زیاد موافق این موضوع نیستیم.

 

کد خبر : ۳۶۵۵۰۸