خبرگزاری کار ایران

خوشحالم که نوشاد هم سهمیه گرفت

نیما عالمیان: در المپیک به دنبال بهترین نتیجه هستم

ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: در بازی‌های المپیک با قدرت حضور پیدا خواهم کرد تا بتوانم با بهترین نتیجه المپیک را به پایان برسانم.

نیما عالمیان، نماینده پینگ‌ پنگ ایران در المپیک ریو در خصوص مسابقات انتخابی المپیک به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: مسابقات انتخابی المپیک همیشه از حساسیت خاصی برخوردار است ولی خوشبختانه توانستم با قدرت بر تمامی حریفانم غلبه کنم و در فینال هم برابر نوشاد بازی سختی را برگزار کردم و به پیروزی رسیدم  و توانستم سهمیه المپیک را کسب کنم. البته از این بابت خیلی خوشحالم که در نهایت همراه با نوشاد راهی المپیک ریو می‌شوم.

وی ادامه داد: ما با تمرینات خوبی که زیر نظر کادر فنی داشتیم سه سهمیه را برای ایران کسب کردیم که با برگزاری اردوهای برون مرزی می‌توانیم به نتیجه گیری در المپیک امیدوارتر باشیم و چهره پیگ پنگ ایران را در جهان بیشتر مطرح کنیم. پینگ پنگ ایران پتانسیل خوبی دارد که با سرمایه گذاری‌ و اختصاص بودجه  به این رشته قطعا نتیجه مطلوبی خواهیم گرفت.

نیما عالمیان در پایان با اشاره به نزدیک بودن سطح فنی رقیبان در المپیک گفت: با توجه به نام بزرگ المپیک این مسابقات از سطح بالایی برخوردار است و همه رقیبان می‌توانند مدعی باشند. من هم در المپیک با قدرت حضور پیدا خواهم کرد تا بتوانم بهترین نتیجه را در این رقابت‌های مهم کسب کنم.

 

کد خبر : ۳۶۵۰۳۹