خبرگزاری کار ایران

رجزخوانی شهریار به نفع تیم برانکو؛

علی دایی جواب منصوریان را داد

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: منصوریان از دوستان خوب من است اما اگر بنا به ناهموار کردن راه قهرمانی باشد، این ما هستیم که می‌توانیم این کار را انجام بدهیم.

به گزارش ایلنا، علی دایی در خصوص دیدار تیمش  با ذوب آهن اظهار داشت :ما خوب کار کردیم و می‌توانستیم با سه امتیاز از زمین خارج شویم. فراموش نکنیم تیم یحیی گل‌محمدی شرایط خوبی دارد و در آسیا هم نتایج خوبی گرفته است.

وی در مورد جلسه وکلایش با مدیران باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه با مدیرعامل نبوده و یک‌سری مدارک و اسناد را تحویل واحد حقوقی باشگاه داده‌اند.

سرمربی پیشین پرسپولیس در خصوص اینکه علیرضا منصوریان، سرمربی نفت تهران اعلام کرده با «ناهموار کردن راه قهرمانی پرسپولیس، باعث قهرمانی استقلال می‌شویم»، با خنده عنوان کرد: علیرضا از دوستان و همبازیان خیلی خوب من است که علاقه زیادی به او دارم، اما او انگار برنامه بازی‌ها را نگاه نکرده و نمی‌داند استقلال روز آخر در قم بازی دارد و اگر بنا به ایجاد ناهموار کردن راه قهرمانی باشد، این ما هستیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

دایی در این‌باره تاکید کرد: خارج از شوخی ما  برای آبروی خودمان به میدان می‌رویم و هر سه بازی باقیمانده که در پایین و صدر جدول تاثیرگذار است را با تمام قدرت انجام خواهیم داد. روز آخر مقابل استقلال هم فقط برای برد به میدان می‌رویم. البته معتقدم پرسپولیس توانایی قهرمان شدن را دارد و می‌تواند قبل از هفته پایانی همه چیز را به نفع خود تمام کند. امیدوارم این مهم رخ دهد و هواداران خوشحال شوند. پرسپولیس در تمام هفته‌های اخیر شرایط خوبی داشته و ان‌شاالله این روند هم ادامه خواهد یافت.

 

 

 

کد خبر : ۳۶۴۸۹۹