خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگوی ایلنا با رییس هیات ورزشی کارگری استان تهران؛

از پرسپولیس و پروین تا توسعه زمین‌‌های ورزشی کارگران

رئیس هیات ورزشی کارگری استان تهران برنامه‌های این مجموعه در هفته کارگر را بیان و البته خاطرات جالبی را از پرسپولیس نقل کرد.

حسن حمیدی، رئیس هیات ورزشی کارگری استان تهران در گفت‌وگو با ایلنا، ضمن تبریک هفته کارگر، از برنامه‌های این مجموعه در هفته کارگر گفت: ما برای هفته کارگر برنامه‌ها و مسابقات ورزشی‌ در نظر داریم که بعضی از آن‌ها در حال برگزاری هستند. برنامه‌هایی مثل برگزاری مسابقات فوتسال و کشتی که زیر نظر هیات ورزشی کارگری استان تهران پیگیری می‌شود.

وی درباره مراسم امروز این مجموعه که با حضور وزیر کار برگزار شد گفت: برنامه امروز خروجی خوبی داشت. آقای ربیعی، وزیر کار در این برنامه حضور داشتند و صحبت‌های کارگران را شنیدند و حمایت‌های او قوت قلب خوبی برای ما و کارگران است.

حمیدی در ادامه راجع به مجموعه ورزشی کارگری تهران و تغییرات مثبتی که طی دهه‌های اخیر در این مجموعه به وجود آمده است، گفت: در زمان مدیریت من، مدیران و همکاران بسیار خوبی در مجموعه فعالیت کردند و کارهارا پیش بردیم. اوایل که به اینجا آمدیم امکانات کمی داشتیم اما در حال حاضر، سه زمین چمن طبیعی، یک زمین چمن مصنوعی، استخر و سونا، دو سالن فوتسال و یک سالن کشتی و همچنین یک تالار جهت مراسم‌های مختلف در این مجموعه فعال است و امکانات خوبی را به ورزشکاران و کارگران ما می‌دهد.

حسن حمیدی در ادامه از زمانی که پرسپولیس تهران در این مجموعه تمرین می‌کرد و از زمین چمن این مجموعه استفاده می‌کرد، گفت: بین سال‌های 75 تا 80 پرسپولیس تهران به سرمربیگری علی پروین در این مجموعه تمرین می‌کرد که همین هم باعث شناخته‌تر شدن این مجموعه در سطح کشور شد. البته به جز پرسپولیس، استیل آذین و نفت تهران هم که از تیم‌های لیگ برتری بودند در برهه‌هایی در این مجموعه تمرین می‌کردند. زمانی که پرسپولیس در اینجا تمرین می‌کرد گاهی اوقات، به جز سکوها، تماشاگران تا جلوی زمین می‌نشستند و ازدحام جمعیت باعث می‌شد مجموعه خیلی شلوغ شود. امیدوارم باز هم این صحنه‌ها در فوتبال کشور تکرار شود.

کد خبر : ۳۶۴۸۶۳