خبرگزاری کار ایران

رقیبان سرسختی در داخل دارم

منجزی: سوریان ترکیب تیم ملی را کامل می‌کند

منجزی تاکید کرد که حضور حمید سوریان در انتخابی ترکیه به نفع کشتی فرنگی تمام خواهد شد.

امیر قاسمی منجزی، کشتی گیر فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم تیم ملی ایران که توانست یک سهمیه ارزشمند را در مسابقات گزینشی مغولستان کسب کند در خصوص وضعیت مسابقاتش به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: مسابقات انتخابی المپیک با توجه به جنگیدن همه ورزشکاران جهت راهیابی به بزرگترین آوردگاه ورزش جهان از اهمیت خاصی برخوردار بود ولی با این وجود توانستم با غلبه بر رقیبانم این سهمیه ارزشمند را برای ایران کسب کنم و از اینکه توانستم اعتماد کادرفنی را با کسب سهمیه به خوبی پاسخ دهم احساس خوشحالی می‌کنم.

وی در خصوص حضورش در المپیک ریو گفت: تمریناتم را با جدیت دنبال خواهم کرد تا بتوانم در صورت سفر به برزیل نتیجه خوبی کسب کنم ولی این سهمیه جزو منافع ملی است و من در ایران هم رقیبان خوبی دارم. بشیر باباجان زاده، مهدی نوری و کمیل قاسمی همه شان رقیبان سرسختی هستند اما با برگزاری دیدارهای درون اردویی یکی از ما به برزیل خواهد رفت. مهم نیست چه کسی برود، مهم این است که ایران بتواند نتیجه خوبی بگیرد.

وی همچنین کادر فنی ایران را از بهترین‌های جهان خواند و در خصوص کسب نتیجه در المپیک توسط تیم ملی کشتی فرنگی در برزیل گفت: با حضور آقای بنا در راس کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، ما یکی از بهترین تیم‌های جهان محسوب می‌شویم و با توجه به یک سهمیه باقی مانده امیدوارم حمید سوریان بتواند در استانبول ترکیب تیم ملی را تکمیل کند و ما با قدرت به برزیل برویم.

 

کد خبر : ۳۶۴۸۳۸