خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگو با مجید جلالی درباره علل افت سایپا؛

حاشیه‌ها توان سایپا را گرفت

مجید جلالی معتقد است لیگ برتر این فصل، بهترین لیگ در طی چند سال اخیر بوده‌ است.

مجید جلالی، سرمربی باشگاه سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به نتایج اخیر سایپا اظهار کرد: ما در مقطعی بسیار خوب عمل کردیم ولی بعد از آن دچار افت شدیم و متاسفانه ما چند بازی است که خوب نتیجه نمی‌گیریم. البته در این دو بازی آخر هم خوب بودیم و در حد یک تیم برنده بازی و خلق موقعیت کردیم اما متاسفانه نتوانستیم برنده شویم.

جلالی در خصوص بازی این هفته سایپا با استقلال تهران گفت: ما مسئولیت داریم در همه بازی‌ها بهترین بازی را از خود به نمایش بگذاریم. برای این بازی هم همین برنامه را داریم. سعی می‌کنیم در این سه بازی آخر لیگ بتوانیم نتایج خوبی بگیریم تا حداقل ناکامی چند هفته اخیر را جبران کرده باشیم.

سرمربی سایپا در ادامه راجع به دلیل افت این تیم در هفته‌های اخیر گفت: ما تیم خوبی بودیم و امید بسیار زیادی داشتیم. ما باید شرایط بهتری را برای خود در لیگ برتر رقم می‌زدیم اما چند عامل باعث شد که تیم نتواند در حد و اندازه‌های خود باشد.

وی در خصوص این دلایل گفت: من فکر می‌کنیم این سه عامل باعث شد وضعیت سایپا افت کند. اولین عامل را من حاشیه‌هایی می‌دانم که در تیم وارد شد. در واقع حاشیه‌ها توان تیم ما را گرفت. عوامل بعدی هم از نظر من، بازیکنانی بودند که ما در نیم فصل از دست دادیم و همچنین مصدومیت‌هایی که گریبان بازیکنان تیم‌ ما را گرفت و موجب شد بازیکنان مهمی مانند آندارنیک تیموریان را در چند هفته اخیر نداشته باشیم. این سه عامل دست به دست هم داد تا سایپا که تا چند هفته گذشته در کورس قهرمانی بود الان در این رده از جدول باشد. البته ما جوانان خیلی خوبی را به فوتبال و باشگاه سایپا معرفی کردیم که می‌توانند آینده فوتبال ما را بسازند و امیدوارم در این فوتبال خوش بدرخشند.

سرمربی سایپا در واکنش به این سوال که حاشیه‌های ایجاد شده در تیم سایپا چه چیزهای بوده است عنوان کرد: یک بخشی از این حاشیه‌ها مسائل مالی بود که روی تمرکز بازیکنان تاثیرگذار بود و بخش دیگری از حواشی هم مربوط به مسائل دیگری بود که در شرایط فعلی صلاح نمی‌دانم در مورد آن‌ها و علل به وجود آمدن آن‌‌ها صحبت کنم.

جلالی در پایان راجع به شرایط این فصل از لیگ برتر و کیفیت بازی‌ها گفت: امسال هر دو تیم استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستند و لیگ از لحاظ کیفی بسیار خوب است و به نظر من قابل قیاس با فصل‌های گذشته نیست. جوان شدن بازیکنان و همچنین مربیان تیم‌ها به نظر من عامل اصلی جذابیت لیگ برتر امسال شده است.

کد خبر : ۳۶۴۷۳۰