خبرگزاری کار ایران

امیدوارم در این سه هفته باقی مانده داوری‌ها مناسب باشد

عباسی: مطمئنم سیاه‌جامگان در لیگ برتر می‌ماند/ تحت هر شرایطی کاظمی را حفظ خواهیم کرد

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: در سه هفته باقی مانده بخش مهمی از کار بر عهده داوران است که امکان دارد با یک اشتباه تمام تلاش یک ساله یک تیم را هدر بدهند.

محمدرضا عباسی، مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد پیروزی روز گذشته این تیم برابر تراکتورسازی و کسب سه امتیاز حساس این بازی گفت: خدا را شکر یک برد بسیار مهم و شیرین را کسب کردیم. آن هم برابر تیمی چند روز پیش الهلال عربستان را با اقتدار شکست داده بود و انگیزه زیادی برای این بازی برابر ما داشت. البته با توجه به وضعیت دو تیم در جدول، هر دو تیم روز گذشته احتیاج زیادی به سه امتیاز داشتند و همین باعث شده بود تا بازی بسار جذاب باشد که خوشبختانه در پایان این ما بودیم که توانستیم بازی را ببریم.

عباسی همچنین راجع به سه بازی آخر فصل تیم سیاه‌جامگان و رقابت حساس و فشرده در انتهای جدول لیگ میان سه تیم ملوان، سیاه‌جامگان و راه‌‌آهن تصریح کرد: دیدارهای باقی مانده لیگ بسیار حساس و غیر قابل پیش‌بینی است و نمی‌شود گفت چه اتفاقاتی در این دیدارها رخ خواهد داد. ما فقط باید تلاش کنیم و با همت زیاد سعی کنیم که با کسب امتیازات لازم در لیگ بمانیم. هر سه تیمی که در رقابت پایین جدول قرار دارند بازی‌های سختی را پیش رو دارند، ضمن اینکه ما در هفته آخر هم باید با تیم دوست داشتنی و قابل احترام ملوان بازی کنیم که قطعاً بازی سختی خواهد بود. به نوعی می‌شود گفت چه در بالای جدول و چه در پایین جدول بازی‌ها بهم گره خورده است و در این سه هفته هیچ دیداری آسان نخواهد بود.

او در ادامه با درخواست از کمیته داوران مبنی بر دقت در انتخاب داور برای دیدارهای باقی مانده لیگ عنوان کرد: در بعد فنی ما باید تلاش کنیم که امتیازات لازم را کسب کنیم، اما امیدوارم کمیته داوران هم در انتخاب داوران در این سه هفته بیشتر دقت کند. سیاه‌جامگان تیم خصوصی است و نباید اتفاقی رخ بدهد که ما به عنوان بخش خصوصی ضربه بخوریم. ضربه خوردن ما باعث می‌شود بخش خصوصی از سرمایه‌گذاری در فوتبال فرار کند و امیدوارم در این سه هفته باقی مانده داوری‌ها مناسب باشد. یک بخشی از کار مباحث فنی است که در اختیاز کادرفنی و بازیکنان است و آن‌ها باید برای نتیجه گرفتن تلاش کنند، اما بخش مهمی از کار بر عهده داوران است که امکان دارد با یک اشتباه تمام تلاش یک ساله یک تیم را هدر بدهند. نباید طوری باشد که تیمی با بی‌عدالتی سقوط کند و امیدوارم در این سه بازی عدالت به طور کامل رعایت شود.

مدیرعامل سیاه‌جامگان در مورد پیش‌بینی خود از ماندن یا نماندن این تیم در لیگ نیز اظهار داشت: من هم آرزو و هم اعتقادم بر ماندن سیاه‌جامگان در لیگ برتر است. کادرفنی و بازیکنان ما مرد روزهای سخت هستند و این را در بازی روز گذشته هم به خوبی نشان دادند و من معتقدم که با همین تلاش و همت در لیگ خواهیم ماند.

عباسی در پایان راجع به قرارداد فرهاد کاظمی گفت: چه در لیگ بمانیم و چه سقوط کنیم با فرهاد کاظمی ادامه خواهیم داد و در هر صورتی او را حفظ خواهیم کرد. 

 

کد خبر : ۳۶۴۷۱۶