خبرگزاری کار ایران

هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال

سیاه‌جامگان 2-1 تراکتورسازی؛ قلعه‌نویی باز هم به کاظمی باخت

تیم تراکتورسازی در دقایق پایانی مقابل میزبان مشهدی خود مغلوب شد.

به گزارش ایلنا، دو تیم سیاه‌جامگان مشهد و تراکتورسازی تبریز در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه ثامن به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2 بر یک سیاه‌جامگان به پایان رسید.

گلهای تیم میزبان را در این بازی حسین زامهران در دقیقه 82 و علیرضا نقی‌زاده در دقیقه 92 به ثمر رساندند. تک گل تراکتورسازی هم توسط محمد ایران‌پوریان در دقیقه 13 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

همچنین میثم حسینی در دقیقه 73 یک پنالتی را برای سیاه جامگان از دست داد.

با این نتیجه سیاه‌جامگان 24 امتیازی شد و بالاتر از راه‌آهن در رتبه چهاردهم ایستاد و تراکتورسازی در امتیاز 42 امتیاز و در رتبه چهارم جدول باقی ماند.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر ، ساعت 17:30  ورزشگاه ثامن مشهد

داور: بیژن حیدری         کمک‌ها : علیرضا ایلدروم، جواد مداح

سیاه جامگان:

محمد ناصری،  مصطفی احمدی، اولو کورده، میثم حسینی، سالار افراسیابی(55 میلاد نوری)، کیل کنویا، حمدرضا علی عسگری، علی رضا نقی زاده، حسین زامهران، سیدحسین کریمی(83 آلاجی سوسه)، ایمان موسوی (عنایتی 46)

سرمربی: فرهاد کاظمی 

تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، علی حمودی(78 کارلوس کاردوسو)، شجاع خلیل زاده، خالد شفیعی، محمدرضا ایران‌پوریان، سینا عشوری، مهدی کیانی، ایوب کلانتری، شاهین ثاقبی(60 سروش رفیعی)، مهدی شریفی، فرزاد حاتمی

سرمربی: امیر قلعه نویی

اخطار

کورده(41)- زمهران (71)  از سیاه جامگان

فرزاد حاتمی (65) - خلیل زاده (71) - رفیعی(88)  از تراکتورسازی

شرح گل ها:

سیاه جامگان 0 تراکتورسازی 1 (دقیقه 33، محمد ایرانپوریان) : پنالتی کسب شده توسط فرزاد حاتمی که از روی خطای میثم حسینی به دست آمد را محمد رضا ایرانپوریان بر خلاف جهت دروازه بان سیاه جامگان به گل اول تراکتورسازی تبدیل کرد.

تراکتورسازی 1 سیاه جامگان 1(دقیقه 82، حسین زامهران) : حرکت کریمی درون محوطه تراکتوری ها با پاس او به زامهران ادامه یافت و بازیکن بومی سیاه جامگان نیز با بغل پایی محکم و سریع توپ را وارد دروازه اخباری کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

تراکتورسازی 1 سیاه جامگان 2(دقیقه 2+90، علی رضا نقی زاده) : تعویض طلایی کاظمی در این دقیقه جواب داد و آلاجی سوسه تازه به میدان آمدند با فراری استثنایی از کمند مدافعان تراکتورسازی توانست با دروازه بان این تیم تک به تک شود و با پاسی کوتاه و عرضی نقی زاده را صاحب توپ کرد و او نیز دروازه تراکتورسازی را باز کرد تا از حریف پیش بیفتند.

 

 

کد خبر : ۳۶۴۵۵۹