خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با ایلنا:

برنامه مفصلی برای فصل آینده سپاهان داریم/ زاغی‌نژاد اجازه نمی‌دهد کسی در کارش دخالت کند

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: همه افراد حاضر در باشگاه تلاششان این است که این دوره بحرانی سپاهان هرچه زودتر تمام شود و تا دوباره سپاهان به دوران طلایی خود بازگردد.

اصغر باقریان، مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد جدایی ایگور استیماچ سرمربی سابق سپاهان از این تیم و جایگزینی قاسم زاغی‌نژاد به جای او گفت: آقای استیماچ از نظر شخصیتی و فنی بسیار قابل احترام بود. ما علیرغم همه مشکلاتی که در تیم وجود داشت سعی کردیم از او حمایت کنیم و حتی در شرایطی که تیم نتایج ضعیفی هم می‌گرفت از استیماچ حمایت کردیم. اما متاسفانه او بنا به دلایلی نتوانست به کار خود ادامه بدهد و بعد از نتیجه اذیت کننده‌ای که در بازی مقابل الاتحاد بدست آمد، خود او اعلام کرد که دیگر نمی‌تواند کار کند و ما هم علیرغم میل باطنی مجبور شدیم با استعفای ایشان موافقت کنیم.

او ادامه داد: با توجه به برنامه مفصلی هم که برای فصل آینده داریم، تصمیم گرفتیم برای این چند بازی باقیمانده آقای زاغی‌نژاد را انتخاب کنیم تا بعد از پایان لیگ برنامه‌های فصل آینده باشگاه را اجرایی کنیم.

گفته می‌شود بعد از انتخاب قاسم زاغی‌نژاد به عنوان سرمربی موقت سپاهان، محرم نویدکیا که در زمان حسین فرکی و استیماچ از تیم کنار گذاشته شده بود، یکی از افراد تصمیم‌گیرنده در کادرفنی این تیم خواهد بود. مدیرعامل سپاهان در واکنش به این موضوع بیان داشت: شاید آقای زاغی‌نژاد اسم مطرحی در فوتبال کشور نداشته باشد، اما مربی بسیار باتجربه‌ای است که در تیم های پایه باشگاه فعالیت کرده است و دستیار مربیان بزرگی مانند کرانچار بوده است و از خانواده سپاهان است. بدون شک ایشان خودش اجازه نخواهد دادکه کسی در کار او دخالت کند. البته شاید از افرادی مشورت بگیرد که این دیگر به خودش مربوط می‌شود. اما بعید می‌دانم اجازه بدهد کسی در کارش دخالت کند.

باقریان همچنین در پاسخ به این سوال که بعد از برکناری استیماچ، وضعیت هادی عقیلی چگونه خواهد بود عنوان کرد: هادی عقیلی بازیکن سپاهان است و با باشگاه قرارداد دارد. اما هنوز در اختیار کادرفنی قرار نگرفته است. دلیل آن هم این است که وی رای صادرشده از سوی کمیته انضباطی باشگاه در خصوص خودش را هنوز نپذیرفته است و هر وقت رای را پذیرفت می‌تواند به تمرینات تیم برگردد.

مدیرعامل سپاهان در خصوص توافق با استیماچ بر سر باقی مانده مطالبات او نیز تصریح کرد: در این مورد هیچ مشکلی با استیماچ نداشتیم. روزی که برای جدایی ایشان جلسه داشتیم، او بسیار با احترام مسائل را مطرح کرد و همه چیز در فضای دوستانه مطرح و توافق شد. مطمئنم که در این مورد مشکلی با او نخواهیم داشت.

باقریان در پایان در مورد وضعیت مدیریت خود در باشگاه سپاهان و شایعات مربوط به برکناری خود از سمت مدیرعاملی این باشگاه گفت: تا الان که هیچ بحثی در مورد برکناری من مطرح نشده است. من تا موقعی که در این سمت باشم با همه توان تلاش برای موفقیت باشگاه تلاش می‌کنم، اما اگر روزی هم بگویند باید بروم بدون مشکلی خواهم رفت. درست است که در این فصل از سپاهان نتایج خوبی را نگرفته است، ولی از نظر مدیریتی در این فصل کمترین اختلاف نظر را درون باشگاه داشتیم و الان هم همه افراد حاضر در باشگاه تلاش‌شان این است که این دوره بحرانی سپاهان هرچه زودتر تمام شود و تا دوباره سپاهان به دوران طلایی خود بازگردد.

 

کد خبر : ۳۶۴۳۵۸