خبرگزاری کار ایران

ملی‌پوشان بامداد فردا عازم ایتالیا می‌شوند

مهینی: تورنمنت ایتالیا علاوه بر کسب تجربه یک دوره آموزشی مفید است

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۰۶۹

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان درباره حضور تیم ملی در تورنمنت ایتالیا گفت: این تورنمنت علاوه بر اینکه به کسب تجربه بازیکنان کمک بسزایی می کند، یک دوره بسیار مفید آموزشی برای کادر فنی خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون؛ شادی مهینی- سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: سعی ما بر این است تا بازیکنان بهترین بهره را از حضور در این مسابقه بین المللی ببرند. ضمن اینکه تجربه ای آموزنده برای کادر فنی تیم نیز خواهد بود. برای اولین بار است که به مصاف تیم قهرمان جهان(امریکا) می رویم و فکر می کنم حضور در این تورنمنت یکی از بهترین فرصتهایی است که نصیب بازیکنان و کادر فنی شده است. همانطور که در بالا اشاره کرده ام باعث تجربه بازیکنان و یک دوره بسیار مفید آموزشی برای کادر فنی تیم خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: در این اردو کارهای هماهنگی هر چه بیشتر بازیکنان و همچنین نکاتی که ملی پوشان در دیدار مقابل حریفان سرسخت خود باید به اجرا بگذارند را به آنها گوشزد کرده و تمرینات طبق برنامه های خاصی پیش رفتیم. ضربات ایستگاهی، برنامه های دفاع و حمله از دیگر فعالیتهایی بود که ملی پوشان انجام دادند.

سرمربی تیم ملی درباره رقابت با تیم های ایتالیا و امریکا گفت: بدون شک مسابقات آسانی را در پیش نداریم. نگاه ما به این تورنمنت جنبه کسب تجربه و آموزشی داشته و سعمیان بر این است که بهترین عملکرد را از خود بجای بگذاریم. اولین تیم آسیایی  هستیم که به این تورنمنت دعوت شده ایم. ضمن اینکه سبک و شیوه بازی کردنشان به رشد فوتبال بانوان خیلی کمک می کند.

گفتنی است، ملی پوشان بامداد فردا پنجم اردیبهشت ماه تهران را به مقصد ایتالیا ترک می کنند. بازیکنان در تورنمنت ایتالیا با تیم میزبان و امریکا همگروه هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز