خبرگزاری کار ایران

بهروان: بخاطر اتفاقات رخ داده در ورزشگاه تختی متاسفم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از اتفاقات رخ داده در بازی روز گذشته استقلال اهواز و پرسپولیس ابراز تاسف کرد.

غلامرضا بهروان در گفت و گو با رادیو ورزش اظهار داشت: من سنم طوری است که با رادیو بزرگ شدم و بعد با سایر رسانه ها.دیروز بازی های زیادی در شهرهای مختلف برگزار شد جا دارد تشکر کنیم از عزیزانی که ما را در برگزاری مسابقات همراهی می کنند. در خصوص اتفاقات رخ داده در اهواز باید بگویم این حوادث خوشایند نیست. بارها با هیات فوتبال خوزستان مکاتبه کردیم. برخی باید ایراد بگیرند که چرا بازی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد. استقلال اهواز از ابتدا ورزشگاه تختی را ورزشگاه اصلی خود بیان کرد با این حال بارها از استقلال اهواز خواستیم که بازی با پرسپولیس در ورزشگاه غدیر برگزار شود اما میزبان نپذیرفت و به سازمان لیگ نامه زد که همه تمهیدات اندیشیده شده و حتی از شورای تامین برای ما نامه زدند که بازی را به خوبی و بدون مشکل برگزار می کنند.

بهروان در مورد اینکه اگر روز گذشته در اهواز فوت می کرد چه کسی باید پاسخگوی این اتفاقات می شد، گفت: سازمان لیگ از این مسایل ابراز تاسف می کند. این مسایل جز وظایف میزبان است. ما این پیش بینی ها را کرده ایم اما بازی روز گذشته حتی با تاخیر برگزار شد. باید از ماموران انتظامی و امنیتی باید تشکر کنم حتی فرماندار محترم در اتوبوس پرسپولیس بود تا این تیم راهی فرودگاه شود. ما حتی وقتی خون از دماغ کسی بیاید ناراحتیم اما ورزشگاهی که 15 هزار نفر ظرفیت دارد اما بیش از 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه بودند. وگرنه بلیت به اندازه ظرفیت ورزشگاه فروخته شده و چه عواملی باید بازدید بدنی کنند. امنیت بازیکنان هر دو تیم برعهده میزبان است. نباید برای کودکی که به ورزشگاه می آید اتفاقی رخ بدهد. بازی زیبا بود اما چند نفر وارد زمین می شوند به قول رسانه ها جیمی جامپ. ما کشور امنی هستیم که ورزشگاه ها هم امن هستند. سازمان لیگ حوادث را بررسی می کند و فیلم ها را بررسی می کنیم. من به عنوان مسئول برگزاری مسابقات این کشور عذرخواهی می کنم. از همه اهالی فوتبال عذرخواهی می کنم.

بهروان در مورد اینکه برگزاری چنین مسابقاتی نمره منفی برای مسئولان برگزاری دارد و در شان کشورمان هم چنین حوادثی نیست گفت: من هم تشکر می کنم امیدوارم هر بخشی وظایف خود را به درستی انجام بدهند.

 

کد خبر : ۳۶۳۹۱۵