خبرگزاری کار ایران

با شرایط فعلی قابلیت بردن استقلال را داریم

اسکوچیچ: برای خودمان بازی می‌کنیم نه استقلال خوزستان

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۷۰۶

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما برای خودمان بازی می‌کنیم. برای فولاد بازی می‌کنیم. 3 امتیاز بازی برای تیم خودمان اهمیت دارد.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال گفت: از عملکردی که در نیم‌فصل اول داشتیم رضایت ندارم ولی نحوه خروج ما از مشکلات نیم‌فصل اول رضایت دارم. در حال حاضر هم به آینده فکر می‌کنم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه استقلال با حواشی روبه‌رو است و در دربی پایتخت متحمل شکست سنگینی شده است، عنوان کرد: واقعیت این است که تمرکزم روی تیم خودم است و به اتفاقاتی که برای حریف افتاده توجه نمی‌کنم. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. به استقلال احترام می‌گذارم.

وی افزود: تیم من قابلیت کسب پیروزی را دارد و روندش در هفته‌های اخیر این مسئله را نشان می‌دهد با شرایطی که داریم قابلیت بردن استقلال را داریم.

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که تیم همشهری آنها در رقابت برای قهرمانی است و آیا با این هدف به میدان می‌‌آیند که با کسب 3 امتیاز بستر را برای قهرمانی استقلال خوزستان فراهم کنند، اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد. ما برای خودمان بازی می‌کنیم. برای فولاد بازی می‌کنیم. 3 امتیاز بازی برای تیم خودمان اهمیت دارد. همیشه از بازیکنانم خواسته‌ام در هر مسابقه‌ای که به میدان می روند برای کسب 3 امتیاز بجنگند. هیچ بازی وجود ندارد که اهمیتش برایم کم باشد. همه بازی‌ها مهم هستند. در فصل جاری شرایط سختی داشتیم. از آن وضعیت خارج شدیم و می‌توانیم از فوتبال‌مان لذت ببریم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که استقلال با انگیزه جبران دربی به مصاف تیمش می‌آید، تصریح کرد: این طبیعی است که مربی حریف خواهان کسب تمام امتیازات باقیمانده باشد. این هدف را ما هم داریم. این یک رقابت منطقی در فوتبال و ورزش است. مربی را نمی‌شناسم که بگوید در بازی بعدی به میدان می‌رویم تا بازنده شویم این طبیعی است که همه برای برد به میدان می‌آیند.

هنگام مصاحبه دراگان اسکوچیچ به دلیل تعمیراتی که در یکی از طبقات سازمان لیگ انجام می‌شد صداهای عجیبی در نشست می‌آمد که اسکوچیچ به این مسئله واکنش نشان داد و می‌پرسید انگار زلزله آمده است یا اینکه شاید صحبت‌های من به مذاق برخی خوش نیامده و آنها به ما حمله می‌کنند.

وی همچنین از مصدومیت مهرداد بایرامی ابراز تأسف کرد و گفت: امیدوارم هرچه زودتر سلامتی‌اش را بازیابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز