خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگوی ایلنا با سرمربی تیم ملی وزنه برداری؛

برای حفظ جایگاه ایران در آسیا به تاشکند می‌رویم/ سلیمی از عنوان قهرمانی المپیک دفاع می‌کند

انوشیروانی کشورهای چین، ازبکستان و قزاقستان را از مهمترین رقیبان ایران در این رقابت‌ها عنوان کرد و حضور پرقدرت تیم ملی را برای حفظ جایگاه وزنه‌برداری ایران در آسیا دانست.

سجاد انوشیروانی، سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا که در تاشکند که با حضور تیم ملی ایران برگزار خواهد شد به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: امیدوارم مسابقات خوبی باشد و ما بتوانیم با کسب حداکثر مدال‌های موجود به کشور بازگردیم و به هواداران ورزش وزنه برداری هدیه خوبی بدهیم. تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و ما تا ساعاتی دیگر با تیمی متشکل از هشت وزنه بردار به سوی تاشکند حرکت می‌کنیم.

او ادامه داد: تیم ما از روحیه و تمرینات خوبی برخوردار است و در این مسابقات با قدرت حضور پیدا خواهیم کرد. کشورهای چین، ازبکستان و قزاقستان از مهمترین رقیبان ما محسوب می‌شوند ولی با توجه به پتانسیلی که در وزنه‌برداری ایران وجود دارد ما برای حفظ جایگاه ایران در وزنه‌برداری آسیا به تاشکند می‌رویم تا با بهترین نتیجه به کشور بازگردیم.

مربی تیم ملی در خصوص وضعیت بهداد سلیمی گفت: سلیمی پس از گذراندن مصدومیت خود روند رو به رشدی را طی می‌کند و با اراده‌ای که دارد روز به روز به آمادگی بیشتری می‌رسد. وبهداد از روحیه خوبی برخوردار است که این روحیه کمک فراوانی به دفاع از عنوان قهرمانی المپیک‌ او خواهد کرد.

 

 

کد خبر : ۳۶۳۷۰۲