خبرگزاری کار ایران

پس از غلبه ذوب‌آهن بر النصر عربستان؛

گل‌محمدی: فرصتی برای فکر کردن به این برد نداریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید، دو سال پیش کسی فکر نمی کرد این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از پیروزی برابر النصر عربستان در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با تبریک میلاد امام علی (ع)، روز پدر و همچنین تسلیت بابت درگذشت مهرداد اولادی بازیکن تیم فوتبال ملوان، اظهار کرد: تشکر می کنم از مقامات عمانی که برای برگزاری یک دیدار خوب کمک کردند.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: می‌دانستیم النصر تیمی است که فوتبال را به خوبی بازی می‌کند و در دفاع و حمله فشار وارد می‌کند. بازیکنانم درست و دقیق دستورات ارائه شده را اجرا کردند و در تمامی نقاط اجازه ندادند که تیم حریف به اهداف خود دست پیدا کند. خوشبختانه بازی نتیجه داد و توانستیم به موقع، گل بزنیم، به موقع بازی را مدیریت کنیم و به پیروزی برسیم.

او با بیان اینکه بازیکنانش روز بسیار سختی را پشت سر گذاشتند، گفت: دو سال پیش فکرش را نمی‌کردیم که ذوب آهن چنین شرایطی را در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد؛ بنابراین باید از همه تشکر کنم.

گل‌محمدی افزود: از سعید آذری مدیرعامل باشگاه و همه عوامل باشگاه و هوادارانی که از ما حمایت کردند تا الان اینجا باشیم تشکر می‌کنم. همچنین از اینکه الان می‌توانیم از تیم خود به عنوان صعود کننده از گروه صحبت کنیم بسیار خوشحال هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: ما تصور نمی کردیم که چنین نتیجه‌ای کسب کنیم اما در این بازی تمرکز بسیار خوبی داشتیم و خوشحالیم که این نتیجه را کسب کردیم.

وی اظهار کرد: وقتی همه چیز برای کسب پیروزی آماده و کامل بود، بازیکنان تیم نیز حق مطلب را ادا کردند و توانستند یک نتیجه بسیار خوب را کسب کنند.

گل محمدی گفت: ما امشب بابت این برد خوشحال هستیم اما اصلا فرصتی برای فکر کردن به این برد نداریم چون باید برای بازی‌های حساس لیگ، جام حذفی و ادامه لیگ قهرمانان آسیا خود را آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن همچنین در پایان صحبت‌های خود از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و عوامل برگزاری مسابقه تشکر و قدردانی کرد.

 

کد خبر : ۳۶۳۶۳۳