خبرگزاری کار ایران

کمالوند در گفت‌وگو با ایلنا:

من به بازی با پرسپولیس خوشبینم/ مقابل تیم‌های بزرگ بهتر بازی می‌کنیم

فراز کمالوند معتقد است گسترش فولاد مقابل تیم های خوب، بهتر بازی می‌کند و به 4 هفته پایانی، خوش بین است.

فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط بازی مقابل استقلال خوزستان گفت: این هفته بازی سختی مقابل آبی پوشان خوزستانی داریم که تیم خوبی هستند.آنها 20 هفته بالای جدول بوده‌اند و بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای دارند؛‌ اما تیم ما هم انگیزه زیادی برای این برد دارد. بازی در زمین ما است و سعی می‌کنیم هر سه امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی تیم گسترش فولاد در رابطه با باخت هفته قبل این تیم گفت: ما مقابل پدیده بازی خوبی ارائه نکردیم. باید حقیقت را گفت. وقتی می‌بریم و می‌گوییم خوب بودیم، هفته‌هایی هم که نتیجه نمی‌گیریم باید ضعف‌هایمان را بپذیریم. بازیکنان به نظرات کادرفنی عمل نکردند. چمن ورزشگاه بلند بود و روی بازی تکنیکی بازیکنان ما اثر منفی گذاشت. بازی به علت بارش، 20 دقیقه متوقف شد و همه این عوامل دست به دست هم داد تا ما نتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم.

وی در ادامه راجع به چهار بازی سخت گسترش فولاد برابر تیمهایی مثل پرسپولیس گفت: من به این 4 هفته خوش‌بین هستم. زیرا تجربه نشان داده که ما مقابل تیم‌های بزرگ، بهتر بازی می‌کنیم زیرا تیم‌های بزرگ، فوتبال بازی  می‌کنند و این باعث می‌شود ما که بازیکنان فانتزی داریم بتوانیم نمایش بهتری داشته باشیم.

کمالوند در پایان راجع به مدعیان قهرمانی گفت: من هر چهار تیم بالای جدول را مدعی قهرمانی می‌دانم که به یک اندازه شانس دارند. حتی یک بازی هم می‌تواند تمام معادلات را به هم بزند. بنابراین نمی‌توان پیش‌بینی کرد و باید تا هفته آخر صبر کرد.

کد خبر : ۳۶۲۷۴۷