خبرگزاری کار ایران

حسن‌زاده: نمره انضباطی داربی 82 قابل قبول است

رییس کمیته انضباطی درباره اتفاقات دیدار پرسپولیس و استقلال که روز گذشته (جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد، گفت: منتظر گزارش کامل این دیدار از سوی مسئولین برگزار کننده مسابقه هستیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: هنوز گزارشی از سوی داور، نماینده بازی و همکارانمان به کمیته انضباطی نرسیده و منتظر هستیم پس از ارائه گزارش به بحث و بررسی درباره اتفاقات داربی 82 بپردازیم.

وی گفت: در جریان آنچه در ورزشگاه گذشت و رسانه ها مطرح کردند قرار گرفتیم اما تا زمانی که گزارش کامل این بازی نیاید، نمی توان اظهار نظر کرد. پس از ارائه گزارش این بازی و بازی هایی که روز پنج‌شنبه برگزار شد و همچنین دیداری که امروز برگزار می‌شود، رای‌های انضباطی را صادر می‌کنیم تا پرونده هفته 26 رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بسته شود.

رییس کمیته انضباطی در ادامه بیان کرد: این بازی از نظر فنی، پرگل بودن و همچنین تماشاگر پسند بودن، کاملا راضی کننده بود و حضور انبوهی از تماشاگران با کمترین حاشیه، نوید این را می‌دهد که فرهنگ تماشاگران رو به اصلاح است. معتقدم نمره انضباطی این دیدار قابل قبول بوده و از لحاظ انضباطی نسبتا جزء بازی‌های خوب محسوب می شود.

وی در پایان اضافه کرد: با توجه به کارت‌ها و سوت‌هایی که در داخل زمین توسط داور زده شد، مشخص است که اتفاقاتی در بازی رخ داده و تنبیهایی هم توسط داور صورت گرفته است. در مجموع همان طور که در بالا اشاره کردم، منتظریم تا گزارش این دیدار برسد و تصمیم گیری در این‌باره صورت گیرد.

 

کد خبر : ۳۶۱۸۶۴