خبرگزاری کار ایران

جودو قهرمانی آسیا

آغاز بد ایران با حذف چهار جودوکار

بیست و پنجمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی آسیا صبح امروز در تاشکند آغاز شد.

به گزارش ایلنا، بیست و پنجمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی آسیا صبح امروز (جمعه) در تاشکند آغاز شد.

در روز نخست این رقابتها جودوکاران اوزان ۶۰- ، ۶۶- و ۷۳- کیلوگرم بخش مردان و ۴۸- ، ۵۲- ،۵۷ و ۶۳- کیلوگرم زنان به روی تاتامی رفتند. 

 در وزن ۶۰ کیلوگرم ناصر ناصری پور دور نخست «احمد اعلمی» از عراق را در کمتر از سه دقیقه با ضرفه فنی شکست داد و دور دوم به مصاف  «عروض بایف» نفر ۱۲ رنکنیگ جهانی از کشور مبزبان خواهد رفت.

علیرضا خجسته در وزن ۶۶- کیلوگرم در اولین دیدار خود «تینگ لی یوک» از چین تایپه را در پایان ۵ دقیقه مبارزه شکست داد و در ادامه باید با « اسماقولیف» از قزاقستان پیکار کند. محمد محمدی بریمانلو دیگر نماینده ایران در این وزن مقابل «یوسف اف» از ازبکستان بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت.  

مهدی فتحی پور در وزن ۷۳- کیلوگرم «محمد قسیم» از سوریه را شکست داد و در ادامه باید با «هاشی موتو» از ژاپن پیکار کند. وحید بنا دیگر نماینده ایران در این وزن ابتدا « خاکیموف» از تاجیکستان را شکست داد و سپس مقابل «دیدار حمزه» از قزاقستان بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت. این قزاقستانی ۱۹ ساله نفر اول جوانان جهان است. 

در بخش بانوان و در وزن ۴۸- کیلوگرم طاهره آذرپیوند دور نخست  مقابل نماینده قزاقستان بازنده و از دور رقابتها کنار رفت. الهام بهرامی در وزن ۵۲ کیلوگرم به جودوکار از ویتنام نتیجه را واگذار کرد و کنار رفت. در بخش بانوان و در وزن ۶۳- کیلوگرم دنیا آقایی تا ساعاتی دیگر باید در دور نخست این رقابتها با جودوکاری از قزاقستان پیکار کند.

 

کد خبر : ۳۶۱۷۳۵